2

کشته شدن پنج تبعه افغانستانی توسط «جیش‌الظلم»

  • کد خبر : 399909
  • ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۲

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، پلیس پاکستان اعلام کرد پنج جسد گلوله‌خورده که به پایه‌های برق در منطقه «چاغی» بلوچستان این کشور آویزان شده بود را پیدا کرده است. به گفته پلیس پاکستان، قربانیان از لشکرگاه ولایت هلمند افغانستان بودند و اجساد به سردخانه بیمارستان مرکزی شهر کویته منتقل شده است. پلیس محلی منطقه […]

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، پلیس پاکستان اعلام کرد پنج جسد گلوله‌خورده که به پایه‌های برق در منطقه «چاغی» بلوچستان این کشور آویزان شده بود را پیدا کرده است.

به گفته پلیس پاکستان، قربانیان از لشکرگاه ولایت هلمند افغانستان بودند و اجساد به سردخانه بیمارستان مرکزی شهر کویته منتقل شده است.

پلیس محلی منطقه چاغی بلوچستان نیز گفته است که این پنج نفر در مکان دیگری کشته شده بودند، اما به «دالبندین» واقع در منطقه چاغی ایالت بلوچستان منتقل شدند. پلیس در حال بررسی انگیزه انتقال اجساد به منطقه دالبندین است.

«عتیق شاه‌وانی» مقام ارشد دولتی در این منطقه، به خبرگزاری فرانسه گفت: این اجساد به بیمارستان محلی منتقل شده‌اند. پزشکان تأیید کرده‌اند علت مرگ اصابت چندین گلوله بوده که بیشتر به ناحیه سینه اصابت کرده است.

تصاویری از اجساد این پنج نفر که بر پایه برق آویخته شده‌اند، در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است.

دالبندین شهری در منطقه چاغی ایالت بلوچستان پاکستان است. این شهر در نزدیکی مرز ایران واقع شده و به عنوان یکی از نقاط کلیدی در منطقه مرزی شناخته می‌شود.

هنوز پلیس جزئیات بیشتری درباره هویت قربانیان منتشر نکرده است.

برخی از رسانه‌های محلی به نقل از منابع خود گزارش داده‌اند که قربانیان این رویداد پنج نیروی امنیتی دولت پیشین افغانستان بوده‌اند. هنوز منابع رسمی این اطلاعات را تأیید نکرده‌اند.

در اوایل ماه جاری، گروهک تروریستی جیش‌الظلم ویدیوئی از پنج شهروند افغانستان که در بازداشت آن‌ها بودند، منتشر کرد و ادعا کرد این افراد در قتل یکی از سران این گروه دست داشته‌اند.

جیش‌الظلم در آن زمان گفته بود که این پنج نفر عضو نیروهای امنیتی دولت پیشین افغانستان بوده‌اند.

انتهای پیام/

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=399909

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]