1

خوی حیوانی "مسعود رجوی" چطور در دادگاه افشا شد؟

  • کد خبر : 399939
  • ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۸

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، دادگاه رسیدگی به اتهامات ۱۰۴ نفر از اعضای سازمان مجاهدین خلق موسوم به منافقین و همچنین ماهیت این سازمان به عنوان یک شخصیت حقوقی، از اردیبهشت ماه امسال در شعبه یازدهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی حجت‌الاسلام دهقانی در مجتمع قضایی امام خمینی(ره) به صورت علنی […]

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، دادگاه رسیدگی به اتهامات ۱۰۴ نفر از اعضای سازمان مجاهدین خلق موسوم به منافقین و همچنین ماهیت این سازمان به عنوان یک شخصیت حقوقی، از اردیبهشت ماه امسال در شعبه یازدهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی حجت‌الاسلام دهقانی در مجتمع قضایی امام خمینی(ره) به صورت علنی برگزار شد.

در این دادگاه که به‌صورت علنی و با حضور خبرنگاران برگزار می‌شود، برخی شاهدان عینی حوادث و اعضای سابق سازمان مجاهدین خلق (منافقین) مشاهدات خود از جنایات و رفتارهای سرگردگان این گروه تروریستی را تشریح کردند که ماهیت ضدانسانی این گروه بیش از پیش آشنا شد.

برای نمونه ابراهیم خدابنده؛ عضو جداشده گروهک تروریستی منافقین در شانزدهمین جلسه این دادگاه که ۲۳ مرداد برگزار شد، در جایگاه شاهدین قرار گرفت و گفت: “مسعود رجوی می‌گفت که ما در زندان تشکیلات داریم و از طریق خانواده‌ها نامه‌ها می‌‌رود و می‌آید و خط و خطوط می‌دهیم و سلسله مراتب داریم در زندان. مثلاً حتی با هسته خرما تسبیح درست کرده بودن و رجوی می‌گفت؛ این را از زندان برای من هدیه فرستاده‌اند. خود رجوی کسانی که در اواخر دهه ۱۳۶۰ از زندان آزاد شده بودند که به فاصله یک دو روز تا سه روز بعد از آزادی به عراق آمدند و به مجاهدین پیوستند را در جلسه‌ای در ردیف جلو نشاند و با اسم بردن از هیئت‌های دادرسی سه نفره گفت که ما از طریق تشکیلات به داخل زندان دستور داده بودیم که خط برخورد در مقابل این هیئت‌ها این هست و وقتی مقابل آن‌ها قرار می‌گیرید بگویید که اگر من الان مسلسل داشتم همه را به رگبار می‌بستم.

بعد رو به این افراد گفت؛ همه شما خیانت کردید چون می‌دانستید که خط برخورد چیست و خط به شما رسیده بود و شما علی‌رغم آن این کار را کردید و حتی رجوی گفت که چرا شما بهانه دادید که شما را عفو کنند.

این دادگاه و اظهارات شاهدان عینی نشان داده که برای رهبران سازمان منافقین تنها چیزی که اهمیت ندارد جان انسان‌ها و حتی اعضای خود است تا بتواند با مظلوم‌نمایی روی افکار عمومی دنیا تأثیر بگذارد که البته در این راه ناموفق بوده‌اند.

انتهای پیام/

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=399939

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]