1

معرفی گرم‌ترین شهر جهان، پولدار شدن پرسپولیسی‌ها و ماجرای پرستاران معترض

  • کد خبر : 400129
  • ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۴

معرفی گرمترین ایستگاه اصلی هواشناسی جهان، پرداخت ۲۰ درصد از قرارداد بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس توسط مدیران این باشگاه و ادامه اعتراض پرستان به نحوه اجرای تعرفه‌گذاری از مهمترین اخبار شامگاهی بیست و هفتم مرداد خبرگزاری ایسنا بودند. به گزارش ایسنا، شامگاه ۲۷ مرداد اخباری در حوزه‌های مختلف در خبرگزاری دانشجویان ایران منتشر شد […]

معرفی گرمترین ایستگاه اصلی هواشناسی جهان، پرداخت ۲۰ درصد از قرارداد بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس توسط مدیران این باشگاه و ادامه اعتراض پرستان به نحوه اجرای تعرفه‌گذاری از مهمترین اخبار شامگاهی بیست و هفتم مرداد خبرگزاری ایسنا بودند.

به گزارش ایسنا، شامگاه ۲۷ مرداد اخباری در حوزه‌های مختلف در خبرگزاری دانشجویان ایران منتشر شد که در ادامه گزیده‌ای از آن‌ها را مرور می‌کنید:

برق سراسر لبنان قطع شد

معرفی گرم‌ترین شهر جهان، پولدار شدن پرسپولیسی‌ها و ماجرای پرستاران معترض

جهان – منابع خبری لبنان از قطعی کامل برق در تمام مناطق این کشور از جمله فرودگاه بیروت و بنادر خبر دادند.

در همین زمینه، پایگاه خبری النشره گزارش داد اداره برق لبنان قطع برق تمام مناطق این کشور از جمله فرودگاه، بنادر و زندان ها را اعلام کرد.

اداره برق لبنان دلیل قطع برق در سراسر این کشور را کمبود سوخت اعلام کرده است.

ارتش صهیونیستی: یکی از فرماندهان حزب‌الله را ترور کردیم

جهان – ارتش رژیم صهیونیستی در روز شنبه مدعی شد «حسن ابراهیم کاسب»، فرمانده یکی از نیروهای یگان رضوان حزب‌الله را در شهر «صور» در جنوب لبنان ترور کرده است.

در همین ارتباط ، خبرگزاری نووستی نوشت: حسن ابراهیم کاسب در حمله پهپادی اسرائیل به یک موتورسیکلت در منطقه «قدموس» واقع در شمال شرق شهر صور به شهادت رسید.

ابلاغ قانون اصلاحیه بخشی از قانون بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور توسط رئیس جمهور 

معرفی گرم‌ترین شهر جهان، پولدار شدن پرسپولیسی‌ها و ماجرای پرستاران معترض

سیاسی-رئیس‌جمهور قانون اصلاحیه تبصره‌های (۶) و (۱۳) قانون بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور را ابلاغ کرد.

مسعود پزشکیان رئیس جمهور «قانون اصلاح تبصره‌های (۶) و (۱۳) قانون بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور» را برای اجرا به سازمان برنامه و بودجه کشور و وزارت امور اقتصادی و دارایی ابلاغ کرد.

۷ منطقه عراق در فهرست گرمترین ایستگاه های بین‌المللی هواشناسی

معرفی گرم‌ترین شهر جهان، پولدار شدن پرسپولیسی‌ها و ماجرای پرستاران معترض

اجتماعی – رئیس مرکز ملی پیش بینی سازمان هواشناسی کشور،گفت: بر اساس اطلاعات ایستگاه های بین المللی هواشناسی، امروز هفت منطقه عراق در فهرست گرمترین ایستگاه های هواشناسی قرار گرفتند و بصره عراق با دمای ۵۰ درجه سلسیوس، گرمترین ایستگاه اصلی هواشناسی جهان شد.

صادق ضیائیان اظهار کرد: علاوه بر این، شهرهای «عماره» و «ناصریه» عراق نیز امروز با دمای ۴۹.۹ درجه سلسیوس به صورت مشترک در رده دوم گرمترین ایستگاه های بین المللی هواشناسی (اصلی) قرار گرفتند.

پرسپولیسی ها شارژ مالی شدند

معرفی گرم‌ترین شهر جهان، پولدار شدن پرسپولیسی‌ها و ماجرای پرستاران معترض

ورزشی-در حالی که یک هفته از فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال می‌گذرد مدیران باشگاه پرسپولیس ۲۰ درصد از قرارداد بازیکنان و کادر فنی این تیم را پرداخت کردند. 

 براساس این گزارش ، پیش از آغاز رقابت‌های فصل جدید، باشگاه پرسپولیس تمام مطالبات فصل گذشته بازیکنان این تیم را پرداخت کرده و طلبی از فصل قبل باقی نمانده است. 

فیلم نوید محمدزاده برگزیده جشنواره‌ لوکارنو شد

معرفی گرم‌ترین شهر جهان، پولدار شدن پرسپولیسی‌ها و ماجرای پرستاران معترض

فرهنگی و هنری – هفتاد و هفتمین جشنواره فیلم لوکارنو فهرست جوایز خود را اعلام کرد و فیلم کوتاه «فرم» ساخته ملیکا پازوکی و تهیه کنندگی نویدمحمدزاده جایزه «Medien Patent Verwaltung AG Award» را در بخش« یوزپلنگ های فردا» ویژه نمایش فیلم های کوتاه و نیمه بلند ​​با تمرکز بر تجربه و فرم های نوآورانه دریافت کرد. 

در این فیلم کوتاه صبا میرزا نژاد و درسا شیرازی ایفای نقش کرده‌اند. 

علی‌رغم اعتراضات مکرر پرستاران، مشکلات تعرفه حل نشده است

معرفی گرم‌ترین شهر جهان، پولدار شدن پرسپولیسی‌ها و ماجرای پرستاران معترض

استان ها – رئیس هیأت مدیره نظام پرستاری مشهد با اشاره به اینکه پرستاران ما سال‌هاست که معترض هستند،گفت: تعرفه پرستاران بعد از ۱۶ سال به بدترین شکل ممکن در حال اجرا شدن است و علی‌رغم اعتراضات و تجمعات مکرر پرستاران، مشکلات تعرفه حل نشده است.

بنا بر اخبار منتشر شده، در روز شنبه، ۲۷ مردادماه شاهد اعتراضات تجمعی پرستاران در دو بیمارستان دولتی قائم و امام رضا (ع) در مشهد بودیم.

فاطمه بحرینی در گفت‌وگو با ایسنا در رابطه با تجمعات صورت گرفته از سوی پرستاران اظهار کرد: پرستاران ما سال‌هاست که معترض هستند. زمانی اعتراض داشتیم که چرا تعرفه‌گذاری انجام نمی‌شود و اکنون به نحوه اجرای تعرفه‌گذاری اعتراض داریم.

وی افزود: کارانه پرستاران قطع شده و آن را به مبلغ کمتر به نام تعرفه می‌دهند و متاسفانه اصول پرداخت تعرفه پرستاری با تعرفه پزشکی فرسنگ‌ها فاصله دارد؛ همه در یک سیستم مشغول به فعالیت هستیم اما تعرفه پزشک شامل خدماتی است که پرستار هم انجام می‌دهد ولی پزشک کار و تعرفه پرستار را برای خود با تخصص بالاتر می‌زند و پول را از بیمار و بیمه می‌گیرد.

انتهای پیام 

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=400129

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]