1

همبستگی مردم و مقاومت در اربعین زمینه‌ساز نابودی رژیم منحوس جنایتکار خواهد بود

  • کد خبر : 400481
  • ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۸

نشست بین المللی «استقامت، پایداری و بیداری» با همکاری مجمع جهانی اهل بیت (ع) و مجمع جهانی بیداری اسلامی و با حضور شخصیت‌های مخلتف بین‌المللی در کربلا برگزار شد. به گزارش ایسنا، در این نشست علیزاده، عضو شورای سیاستگذاری مجمع جهانی بیداری اسلامی ضمن تاکید بر اهمیت فعالیت های اربعین گفت: امسال شعار « کربلا […]

نشست بین المللی «استقامت، پایداری و بیداری» با همکاری مجمع جهانی اهل بیت (ع) و مجمع جهانی بیداری اسلامی و با حضور شخصیت‌های مخلتف بین‌المللی در کربلا برگزار شد.

به گزارش ایسنا، در این نشست علیزاده، عضو شورای سیاستگذاری مجمع جهانی بیداری اسلامی ضمن تاکید بر اهمیت فعالیت های اربعین گفت: امسال شعار « کربلا طریق الاقصی» به عنوان محور اصلی فعالیت‌های اربعینی انتخاب شده که فروپاشی رژیم صهیونیستی را هدف گذاری کرده است. لشگر جهانی امام حسین(ع)در اربعین در واقع لشگر آزادسازی قدس است و این موضوع را آمریکا و اسراییل به خوبی می دانند.

عضو شورای سیاست‌گذاری مجمع جهانی بیداری اسلامی تصریح کرد: همبستگی مردم و جبهه مقاومت در اربعین زمینه ساز نابودی رژیم منحوس جنایتکار خواهد بود.

همبستگی مردم و مقاومت در اربعین زمینه‌ساز نابودی رژیم منحوس جنایتکار خواهد بود
 نشست بین‌المللی«استقامت، پایداری و بیداری» در کربلا

وی ادامه داد: جنایت های بی سابقه رژیم کودک کش در ۱۰ ماه گذشته در غزه زمینه بیداری جهانی و محکومیت رژیم را در سراسر دنیا فراهم کرده است. همسوئی برخی کشورهای مسلمان منطقه با رژیم جنایتکار و کودک کش اسراییل، مانع آتش بس در غزه می باشد.

علیزاده در ادامه تاکید کرد: تحریم اقتصادی اسرائیل توسط دولت‌ها و مسلمانان در کشورهای اسلامی، زمینه ساز قبول شروط حماس توسط رژیم و پایان جنایت ها در غزه خواهد بود.

وی در پایان گفت: صهیونیسم بین الملل و امپریالیسم غرب ( آمریکا و انگلستان و…) در ارتکاب جنایات بی سابقه رژیم در غزه شریک جرم هستند و باید در مجامع حقوقی بین‌المللی محاکمه شوند.

انتهای پیام

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=400481

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]