0

تراکتور اسکوچیچ امیدوار به پیروزی در بازی حساس هفته دوم لیگ

  • کد خبر : 400579
  • ۰۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۸:۱۳

به گزارش ایرنا، تراکتور در هفته نخست لیگ برتر میهمان تیم مس رفسنجان شد و با بازی قابل قبول ورودی‌های جدید توانست ۲ بر صفر پیروز میدان شود و پرسپولیس نیز به تساوی ۱-۱ با ذوب آهن در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک رسید. هفته دوم اما داستان پیچیده تری برای هر دو تیم دارد. […]

به گزارش ایرنا، تراکتور در هفته نخست لیگ برتر میهمان تیم مس رفسنجان شد و با بازی قابل قبول ورودی‌های جدید توانست ۲ بر صفر پیروز میدان شود و پرسپولیس نیز به تساوی ۱-۱ با ذوب آهن در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک رسید.

هفته دوم اما داستان پیچیده تری برای هر دو تیم دارد. ۲ تیم سرخ پوش لیگ برتری روزهای حساسی را به واسطه پرونده شکایت و انتقال پرسروصدای سنگربان سابق پرسپولیس به تراکتور در زیر سایه برخی رسانه‌های همیشه در میدان که پیش از صدور و اعلام رسمی حکم نهایی کمیته تعیین وضعیت بازیکنان، اقدام به انتشار این رای و برنده دادگاه می‌کنند، پشت سر می‌گذارند.

خبر خوش برای بازی این ۲ تیم سرخ پوش تبریز و تهران، استفاده از سیستم داوری VAR است که به رغم آماده نبودن اتاق ویژه در ورزشگاه یادگار امام(ره) اما مسئولان ورزشی استان، کانکسی را برای استقرار این سیستم در ورزشگاه تدارک دیده‌اند.

باید دید که قضاوت عادلانه در این دیدار کدام تیم را به امتیاز موردانتظارش خواهد رساند.

هفت بازیکن سابق پرسپولیس که سه نفرشان از اثرگذارترین بازیکنان فصل گذشته این تیم در قهرمانی بودند، اکنون در تراکتور پا به توپ شده‌اند و سه بازیکن دیگر که سابقه بازی در تراکتور دارند نیز اکنون پیراهن سرخ پرسپولیس را بر تن دارند.

دریافت بازیکن ستاره از تیم حریف یک امتیاز مهم در تضعیف رقیب به شمار می‌رود بنابراین با نگاهی به ترکیب امروز بازیکنان اصلی ۲ تیم می‌توان دید که تراکتور از این باب موفق تر از پرسپولیس عمل کرده و از دروازه بان تا مهاجم پرسپولیس را به خدمت گرفته است.

شاید جدال اصلی بازی فردا برای سه بازیکن فصل گذشته پرسپولیس باشد که پس از سال‌ها بازی برای این تیم تهرانی، اکنون در مقابل آن قرار می‌گیرند. بیرانوند، ترابی و اسماعیلی فر سه بازیکن مطرح تیم سرخ پوش تراکتور هستند که باید دید همچون بازیکنان حرفه‌ای، صرف نظر از تیم قبلی خود، برای تیمی که اکنون پا به توپ هستند، از جان و دل مایه می‌گذارند.

این بازی هم‌چنین فرصت خوبی برای نمایش توانمندی بازیکنان خارجی ۲ تیم و به خصوص تراکتور خواهد بود، هرچند پای تومیسلاو اشترکالی بازیکن خارجی تراکتور در بازی نخست به گل باز شد اما انتظار هواداران برای تداوم این روند در بازی‌های حساس آتی بیشتر است.

این دیدار سی‌و سومین دیدار ۲ تیم در چارچوب لیگ‌ برتر خواهد بود که در ۳۲ دیدار گذشته پرسپولیس ۱۷ برد و تراکتور ۱۰ برد به دست آورده و پنج دیدار نیز با تساوی خاتمه یافته است.

بر اساس اعلام کمیته داوران، سید وحید کاظمی با کمک علیرضا مرادی، محمدعلی پورمتقی و حمید حاج ملک بازی تراکتور-پرسپولیس را سوت می‌زند و مسعود مرادی به عنوان ناظر، علی صفایی داور VAR و علی اصغر مومنی نیز کمک داور VAR خواهند بود.

ورزشگاه یادگار امام تبریز با راه اندازی گیت‌های ورودی که بنا به گفته‌ مسئولان، تا فردا به ۳۶ گیت خواهد رسید، آماده برگزاری دیدار خواهد بود اما حضور بانوان در این بازی منتفی است و جایگاه ویژه آن‌ها به هواداران پرسپولیس اختصاص می‌یابد.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی پیش از این از آماده شدن گیت‌های ویژه و امکانات مربوطه جهت حضور بانوان در ورزشگاه خبر داده و گفته بود که تنها مورد باقیمانده جاده ورودی بانوان به سمت ورزشگاه است که در دست تکمیل قرار دارد.

دیدار تراکتور با پرسپولیس از هفته دوم لیگ برتر فردا پنجشنبه یکم شهریور ساعت ۱۹:۴۵ در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار می شود.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=400579

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]