2

جدال رم با القادسیه برای انتقال ستاره آرژانتینی

  • کد خبر : 400649
  • ۰۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۶

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از اسکای اسپورت ایتالیا، پائولو دیبالا ستاره آرژانتینی پیش از این با تیم القادسیه در لیگ برتر عربستان بر سر قراردادی سه ساله به ارزش ۷۵ میلیون یورو به توافق رسیده است. اینجت او قرار است با مسئولان باشگاه رم برای انتقال او از رم به عربستان مذاکره کند. مسئولان […]

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از اسکای اسپورت ایتالیا، پائولو دیبالا ستاره آرژانتینی پیش از این با تیم القادسیه در لیگ برتر عربستان بر سر قراردادی سه ساله به ارزش ۷۵ میلیون یورو به توافق رسیده است. اینجت او قرار است با مسئولان باشگاه رم برای انتقال او از رم به عربستان مذاکره کند.

مسئولان این تیم در سری‌آ باید تصمیم بگیرند که آیا این پیشنهاد را بپذیرند یا اینکه در ازای دریافت مبلغ بیشتر صبر کنند.

دیبالا ۳۰ ساله در سال ۲۰۲۲ در انتقالی آزاد از یوونتوس به رم پیوست و در ۷۸ بازی به زمین رفت و ۳۴ گل به ثمر رساند. او در اولین بازی فصل سری آ نیز در دیدار مقابل کالیاری تنها در ۲۰ دقیقه پایانی جانشین نیکولا زالوسکی شد. بازی که با تساوی بدون گل به پایان رسید.

این ستاره آرژانتینی امیدوار است تا رم و القادسیه بتوانند برای انتقال او به توافق برسند. القادسیه در نخستین بازی فصل جمعه به مصاف الفتح خواهد رفت.

همچنین منچستریونایتد یکی از تیم‌هایی است که مهاجم آرژانتینی را زیر نظر دارد. آنها ۵ سال پیش به دنبال مبادله لوکاکو با دیبالا در یوونتوس بودند اما این تلاش به ثمر نرسید.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=400649

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]