2

سرریز فناوری‌های دفاعی برای حل مشکلات کشور استفاده خواهد شد

  • کد خبر : 400713
  • ۰۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۴:۲۶

افق نیوز؛ به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، امیر عزیز نصیرزاده بعد از حضور در این وزارتخانه ضمن تسلیت ایام سوگواری اربعین حسینی گفت: روز صنعت دفاعی را به همه متخصصان، دانشمندان و اندیشمندان این حوزه تبریک می‌گویم و یاد و خاطره وزرای دفاع شهید؛  شهید چمران، شهید فکوری، شهید نامجوی و دانشمند شهید فخری […]

افق نیوز؛

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، امیر عزیز نصیرزاده بعد از حضور در این وزارتخانه ضمن تسلیت ایام سوگواری اربعین حسینی گفت: روز صنعت دفاعی را به همه متخصصان، دانشمندان و اندیشمندان این حوزه تبریک می‌گویم و یاد و خاطره وزرای دفاع شهید؛  شهید چمران، شهید فکوری، شهید نامجوی و دانشمند شهید فخری زاده را گرامی می‌داریم.

وی با قدردانی از زحمات امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع دردولت سیزدهم گفت: زحمات امیر آشتیانی و وزرای قبل از وی در سال‌های گذشته بسیار موثر بوده و ریل گذاری‌های بسیار خوبی انجام شده است و همه این عزیزان برای اعتلای انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران تلاش‌های بسیاری کردند و ان شاء الله راه این عزیزان ادامه پیدا خواهد کرد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به تهدیدات موجود گفت: در بخش‌هایی که اولویت وجود دارد باید کارها را شتاب ببخشیم و به صورت جهشی عمل کنیم.

امیر سرتیپ نصیرزاده با بیان اینکه صنعت دفاعی یک صنعت پیشرو است، تصریح کرد: مفاهیمی مانند خودباوری، خوداتکایی و کار جهادی در صنعت دفاعی تعریف شده و تجلی پیدا کرده است و این صنعت می‌تواند الگویی برای کل صنایع کشور باشد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به برنامه‌های خود که به مجلس شورای اسلامی نیز ارائه شد، اظهار کرد: ان شاء‌الله سیر پیشرفت‌های دفاعی با  هدف بازدارندگی فعال با قدرت ادامه خواهد داشت و از سر ریز فناوری‌های دفاعی نیز برای حل گلوگاه‌هایی که در کشور وجود دارد استفاده خواهد شد.

انتهای پیام/

source
تمام

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=400713

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]