1

تاکید بر توسعه همکاریها در حوزه ورزش در دیدار سفیر ایران با وزیر ورزش ازبکستان

  • کد خبر : 400729
  • ۰۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۶:۰۵

به منظور بررسی راه های توسعه همکاری های ورزشی ایران و ازبکستان، محمد علی اسکندری، سفیر جمهوری اسلامی ایران در ازبکستان با ادهم اکرام اف، وزیر ورزش ازبکستان دیدار کرد. به گزارش ایسنا، در این نشست، سفیر کشورمان ضمن اشاره به روند روبه رشد تبادل هیات های ورزشی در رشته های مختلف، توانمندی های کشورمان […]

به منظور بررسی راه های توسعه همکاری های ورزشی ایران و ازبکستان، محمد علی اسکندری، سفیر جمهوری اسلامی ایران در ازبکستان با ادهم اکرام اف، وزیر ورزش ازبکستان دیدار کرد.

به گزارش ایسنا، در این نشست، سفیر کشورمان ضمن اشاره به روند روبه رشد تبادل هیات های ورزشی در رشته های مختلف، توانمندی های کشورمان در حوزه های مختلف ورزش از جمله ساخت انواع ورزشگاه، پوشاک و تجهیزات ورزشی، تجهیزات و امکانات ورزشی و مراکز پیشرفته برگزاری اردوهای ورزشی را تشریح کرد.

اسکندری گفت: نتایج حاصله از بازی های آسیایی، المپیک و پاراالمپیک توسط ورزشکاران ایرانی و ازبکستانی، نشانگر رشد ورزش بوده و همکاری ما می تواند فرصت های بیشتری برای ارتقای جایگاه ایران و ازبکستان فراهم نماید.

وزیر ورزش ازبکستان نیز ضمن ابراز خرسندی از افزایش همکاری های ورزشی طی سالهای اخیر، بر لزوم تدوین نقشه راه همکاری ها برای توسعه همکاری ها در ورزش و صنایع مربوطه تاکید کرد.

وی همچنین بیان کرد که هر دو کشور تجربیات و دستاوردهایی برای تعامل بیشتر در اختیار دارند و باید از این ظرفیت ها برای توسعه ورزش بهره برداری نماییم.

انتهای پیام 

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=400729

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]