2

سرمربی ذوب آهن: انتظارات از تیم ما زیاد است

  • کد خبر : 400799
  • ۰۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۰

به گزارش ایرنا، محمد ربیعی عصر پنجشنبه در نشست خبری پیش از بازی با هوادار در گفت و گو با خبرنگاران در مشهد افزود: تیم هوادار تیم خوبی است و کادر فنی مجرب، شناخته شده و باتجربه خوبی دارد. وی افزود: بازی دشواری خواهد بود ولی تلاش خواهیم کرد تا بازی بهتری نسبت به بازی […]

به گزارش ایرنا، محمد ربیعی عصر پنجشنبه در نشست خبری پیش از بازی با هوادار در گفت و گو با خبرنگاران در مشهد افزود: تیم هوادار تیم خوبی است و کادر فنی مجرب، شناخته شده و باتجربه خوبی دارد.

وی افزود: بازی دشواری خواهد بود ولی تلاش خواهیم کرد تا بازی بهتری نسبت به بازی قبل انجام دهیم.

وی ادامه داد: بعد از مدت‌ها در شهر مشهد یک بازی لیگ برتری قرار است برگزار شود، امیدواریم با استقبال علاقه‌مندان همراه شود تا بازی خوبی ارائه دهیم و کسانی که بازی را می‌بینند از آن لذت ببرند.

سرمربی ذوب آهن با بیان اینکه ورزشگاه فولادشهر در حال آماده‌سازی برای برگزاری بازی تیم ملی است، افزود: هفته پیش با پرسپولیس در اراک بازی کردیم، این هفته با هوادار در مشهد بازی خواهیم کرد، هفته بعد با خیبر در خرم‌آباد بازی می‌کنیم و هفته بعدش هم باید به تبریز برویم.

وی ادامه داد: ما چهار هفته، یک بازی هم در اصفهان انجام نخواهیم داد و همه‌اش تیم ما در مسیر پرواز و هتل است. این شرایط رخ داده و سعی می‌کنیم به این چالش مثبت نگاه کنیم و از آن عبور کنیم تا در نهایت، در پس این داستان گلیم خودمان را از آب بیرون بکشیم.

ربیعی اظهار کرد: به هر حال ذوب‌آهن فصل قبل خودش را در جدول به جایی رساند که متفاوت با چند سال قبلش بود. برای این اتفاق زحمات زیادی کشیده شد.

وی گفت: انتخاب شهر مشهد انتخاب بنده بود. ورزشگاه امام رضا با توجه به شناختی که ما داریم، می‌دانیم یک ورزشگاه مدرن و حرفه‌ای است که حیف است این ورزشگاه در این شهر بزرگ و دوست داشتنی که قطب مذهبی ایران است، تیم نداشته باشد.

ربیعی افزود: من خودم همیشه دوست داشتم مشهد یک نماینده در لیگ داشته باشد و همیشه بازی کردن در مشهد از بابت حس معنوی و حس خوبی که دارد، چند منظوره است. امکانات، هتل و سیستم‌های حرفه‌ای خوبی دارد.

دیدار تیم های ذوب آهن اصفهان و هوادار ساعت ۱۹ و ۱۵ دقیقه فردا در ورزشگاه امام رضا(ع) برگزار خواهد شد.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=400799

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]