4

روسیه پهپادهای ضد پارازیت به کار می‌گیرد

  • کد خبر : 400867
  • ۰۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۵:۲۱

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بیزینس اینسایدر، برخی از پهپادهای جدید روسیه طوری ارتقا یافته اند که اختلال در فعالیت آنها برطرف شود. این پهپادها به وسیله کابل های فیبر نوری هدایت می شوند و به همین دلیل نسبت به پارازیت مقاوم هستند. شواهدی از اینکه روسیه از پهپادهای فیبرنوری استفاده می کند، […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بیزینس اینسایدر، برخی از پهپادهای جدید روسیه طوری ارتقا یافته اند که اختلال در فعالیت آنها برطرف شود.

این پهپادها به وسیله کابل های فیبر نوری هدایت می شوند و به همین دلیل نسبت به پارازیت مقاوم هستند. شواهدی از اینکه روسیه از پهپادهای فیبرنوری استفاده می کند، نخستین بار در مارس رصد شد. در آن زمان اوکراین یک نمونه از چنین پهپادهایی را به دام انداخت. اما ماه گذشته ویدئوهایی از سیستم هایی با کابل های نوری منتشر شد.

برخی تصاویر جنگی که نشان دهنده حملاتی با این پهپادها علیه نیروهای اوکراینی انجام شده نیز توسط منابع اطلاعاتی در شبکه های اجتماعی منتشر شد. در این میان دولت اوکراین نیز برنامه ای برای توسعه و ساخت پهپادهای جنگی ارائه کرده است.

جذابیت استفاده از فیبر نوری برای راهنمایی وسایل نقلیه هوایی بی سرنشین به طور مستقیم با یافتن راه حل برای چالش استفاده گسترده از جنگ افزارهای الکترونیکی و سیستم های ایجاد پارازیت در سیگنال در میدان جنگ و نیاز به حفظ ارتباط مستمر با اپراتورها مرتبط است.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=400867

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]