2

توهین به سرمربی نساجی زیبنده آوازه آلومینیوم و تماشاگران آن نبود

  • کد خبر : 400915
  • ۰۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۶

به گزارش ایرنا، مصطفی صداقت شامگاه پنجشنبه در نشست خبری بعد از بازی نساجی مقابل تیم آلومینیوم اراک افزود: عده‌ای از تماشاگر نماها در بازی به ساکت الهامی توهین کردند که این زیبنده باشگاه آلومینیوم و مردم خوب شهر اراک نبود. وی ضمن تبریک و خدا قوت به کادر داوری بیان کرد: موعود بنیادی فر […]

به گزارش ایرنا، مصطفی صداقت شامگاه پنجشنبه در نشست خبری بعد از بازی نساجی مقابل تیم آلومینیوم اراک افزود: عده‌ای از تماشاگر نماها در بازی به ساکت الهامی توهین کردند که این زیبنده باشگاه آلومینیوم و مردم خوب شهر اراک نبود.

وی ضمن تبریک و خدا قوت به کادر داوری بیان کرد: موعود بنیادی فر و همکارانش با داوری خوب ثابت کردند که تسلط خوبی به بازی و مسایل زمین دارند.

مربی تیم نساجی مازندران تاکید کرد: در ۲۰ دقیقه نیمه اول بازی مقابل آلومینیوم اراک تسلط کامل بر بازی را از دست دادیم و توپ و میدان به طور کامل در اختیار آلومینیوم بود که در نهایت به گل برتری هم دست یافتند.

وی ادامه داد: در نیمه دوم بازی اما توانستیم فوتبال بهتری به نمایش بگذاریم که سه موقعیت ۱۰۰ درصد گل نیز روی دروازه حریف خلق کردیم.

صداقت اظهار کرد: در نیمه دوم نفرات تعویضی و جایگزین با تغییر شرایط بازی به خوبی انجام وظیفه کردند و در نهایت موفق شدیم در لحظات پایانی بازی گل مساوی را به ثمر برسانیم.

تیم فوتبال نساجی مازندران عصر امروز در هفته دوم لیگ برتر میهمان آلومینیوم اراک بود که این بازی با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=400915

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]