0

استقرار پزشکان متخصص اطفال و زنان در مسیر نجف به کربلا

  • کد خبر : 400947
  • ۰۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۸

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدعلی علاالدینی، با اشاره به اینکه درمانگاه بیمارستان حیدریه شامل بخش‌های تریاژ، ویزیت پزشک، داروخانه و اتاق تزریقات برادران و خواهران است، خاطرنشان کرد: بیمارستان حیدریه در محدوده عمود ۵۸۷ و در مسیر بین نجف اشرف به کربلای معلی قرار دارد. وی اظهار داشت: ما در این بیمارستان با استفاده از […]

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدعلی علاالدینی، با اشاره به اینکه درمانگاه بیمارستان حیدریه شامل بخش‌های تریاژ، ویزیت پزشک، داروخانه و اتاق تزریقات برادران و خواهران است، خاطرنشان کرد: بیمارستان حیدریه در محدوده عمود ۵۸۷ و در مسیر بین نجف اشرف به کربلای معلی قرار دارد.

وی اظهار داشت: ما در این بیمارستان با استفاده از پزشکان متخصص خصوصاً در زمینه زنان و کودکان توانسته‌ایم خدمات امدادی در این زمینه‌ها به صورت تخصصی و با حضور پزشک عمومی در همه زمینه‌ها در خدمت زائرین حضرت اباعبدالله (ع) باشیم.

علاالدینی گفت: ما اینجا فارغ از همه خدمات و طب اورژانس، در بحث زنان و مامایی و طب داخلی اطفال یکسری خدمات ویژه ارائه می‌دهیم. ما تقریباً میانگین روزانه بین ۲۰۰۰ نفر را پذیرش می‌کنیم و خدمات ارائه می‌دهیم.

وی ادامه داد: اکثر مراجعات ما در بحث گرمازدگی، تاول و پانسمان است.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=400947

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]