1

باشگاه استقلال شایعه تغییرات مدیریتی را تکذیب کرد

  • کد خبر : 401356
  • ۰۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۵:۱۸

به گزارش شامگاه دوشنبه ایرنا، باشگاه استقلال با انتشار اطلاعیه‌ای، شایعه مربوط به تغییرات مدیریتی در این باشگاه را رد کرد. صبح امروز خبری در برخی رسانه‌ها منتشر شد مبنی بر اینکه با تغییر وزیر نفت، احتمال تغییرات در هلدینگ خلیج فارس و باشگاه استقلال افزایش یافته است. باشگاه استقلال در واکنش به این شایعه […]

به گزارش شامگاه دوشنبه ایرنا، باشگاه استقلال با انتشار اطلاعیه‌ای، شایعه مربوط به تغییرات مدیریتی در این باشگاه را رد کرد.

صبح امروز خبری در برخی رسانه‌ها منتشر شد مبنی بر اینکه با تغییر وزیر نفت، احتمال تغییرات در هلدینگ خلیج فارس و باشگاه استقلال افزایش یافته است.

باشگاه استقلال در واکنش به این شایعه اطلاعیه‌ای را به شرح زیر صادر کرد:

هلدینگ خلیج فارس که با وزیر محترم نفت، جناب آقای مهندس پاک‌نژاد، همراهی و همکاری کامل دارد، توانسته در فصل جدید لیگ برتر کمک قابل توجهی به تقویت تیم، رفع مشکلات مالی و برطرف کردن بخش قابل توجهی از دغدغه هواداران تیم پرافتخار استقلال بکند و این تیم در آرامش و اقتدار این فصل را آغاز کرده است.

با توجه به حمایت همه جانبه هلدینگ خلیج فارس از تیم استقلال و تمرکز این هلدینگ و مدیریت باشگاه برای حضور پرقدرت در رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا و همچنین رقابت‌های داخلی تاکید می‌شود که تغییر مدیریت باشگاه استقلال که به تازگی از سوی هیات مدیره جدید منصوب شده، اساسا در دستور کار گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس نیست و این خبرسازی‌های جعلی با هدف برهم زدن تمرکز بازیکنان و تضعیف تیم صورت می‌گیرد.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=401356

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]