1

حمایت رئیس مجلس نمایندگان آمریکا از اقدامات رژیم صهیونیستی پس از پاسخ حزب‌الله

  • کد خبر : 401386
  • ۰۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۸

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در پیامی در حمایت از اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی در پی حمله اخیر حزب‌الله لبنان به اراضی اشغالی، خواستار اقدام دولت بایدن علیه ایران و این گروه لبنانی شد. به گزارش ایسنا، «مایک جانسون» رئیس مجلس نمایندگان آمریکا پس از مرحله نخست عملیات حزب‌الله لبنان به تلافی حمله رژیم صهیونیستی به […]

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در پیامی در حمایت از اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی در پی حمله اخیر حزب‌الله لبنان به اراضی اشغالی، خواستار اقدام دولت بایدن علیه ایران و این گروه لبنانی شد.

به گزارش ایسنا، «مایک جانسون» رئیس مجلس نمایندگان آمریکا پس از مرحله نخست عملیات حزب‌الله لبنان به تلافی حمله رژیم صهیونیستی به جنوب بیروت و ترور شهید «فؤاد شکر» از فرماندهان ارشد حزب‌الله لبنان، در حمایت از اقدامات رژیم صهیونیستی و ادعاهایی علیه نقش ایران در منطقه گفت که این رخداد نشان می‌دهد چرا دولت بایدن باید تحویل محموله‌های تسلیحاتی به اراضی اشغالی را تسریع و تحریم‌های بیشتری را علیه ایران اعمال کند.

حزب‌الله لبنان صبح یکشنبه، اولین مرحله از انتقام حمله رژیم صهیونیستی به جنوب بیروت و ترور شهید فواد شکر، از فرماندهان ارشد این جنبش را به نام «عملیات اربعین» آغاز کرد؛ برآوردها حاکی از تداوم این عملیات بوده و مقاومت لبنان نیز تاکید کرده که این حمله پهپادی و موشکی ادامه خواهد داشت.

مقاومت لبنان در این حمله از ۳۲۰ موشک کاتیوشا و ده‌ها پهپاد استفاده کرد و چند پایگاه اطلاعاتی و امنیتی رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد.

«سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان با توضیحاتی درباره این عملیات، گفت: پاسخ امروز ما اولیه و مقدماتی است و اگر نتیجه عملیات برای ما ناکافی باشد، بعداً تصمیم می‌گیریم چه کنیم.

وبگاه خبری جوییش نیوز سیندیکت گزارش داد که جانسون در پیامی در حمایت از رژیم صهیونیستی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «ایران و گروه‌های تروریستی آن باید پاسخگو شوند.»

او از دولت بایدن خواست که تحریم‌های اضافی تایید شده از سوی کنگره علیه ایران در بهار گذشته را اعمال کند.

ادعای تروریسم در حالی از سوی جانسون علیه ایران و گروه‌های مقاومت منطقه مطرح شده است که رژیم صهیونیستی به تازگی، طی دو اقدام تروریستی برون مرزی، شهید «اسماعیل هنیه» رئیس پیشین دفتر سیاسی جنبش حماس را در تهران و شهید «فؤاد شکر» یکی از فرماندهان مقاومت را در بیروت ترور کرد و به شهادت رساند.

ایران و گروه‌های مقاومت وعده «مجازات سخت» را در پاسخ به این اقدام رژیم صهیونیستی داده‌اند.

انتهای پیام

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=401386

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]