1

افزایش قیمت دینارعراق/دلارمبادله‌ای ثابت ماند

  • کد خبر : 401432
  • ۰۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۴

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در معاملات امروز (سه‌شنبه ۶ شهریور ۱۴۰۳) مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با ثبات نسبت به روز کاری قبل، به‌نرخ ۴۹ هزار و ۱۴۵ تومان و حواله دلار نیز به‌نرخ ۴۵ هزار و ۲۹۵ تومان معامله می‌شود. قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز […]

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در معاملات امروز (سه‌شنبه ۶ شهریور ۱۴۰۳) مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با ثبات نسبت به روز کاری قبل، به‌نرخ ۴۹ هزار و ۱۴۵ تومان و حواله دلار نیز به‌نرخ ۴۵ هزار و ۲۹۵ تومان معامله می‌شود.

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با افزایش نسبت به روز کاری قبل به ۵۴ هزار و ۸۶۵ تومان و نرخ حواله یورو نیز به ۵۰ هزار و ۵۶۷ تومان رسیده است.

از سوی دیگر، اسکناس درهم امارات نیز با ثبات نسبت به روز کاری گذشته، ۱۳ هزار و ۳۸۲ تومان ارزش‌گذاری شده است و نرخ حواله درهم نیز ۱۲ هزار و ۳۳۳ تومان است.

قیمت یکصد دینار عراق هم امروز در مرکز مبادله با افزایش نسبت به روز قبل ۳۷،۵۳۰ ریال اعلام شده است. زائران اربعین از ۵ تا ۲۱ شهریورماه می توانند مازاد ارز دریافتی خود را به همان بانکی که ارز را تهیه کرده بودند، به نرخ مرکز مبادله بفروشند.

انتهای پیام/

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=401432

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]