0

استراماچونی: طارمی مرا یاد خولیو کروز می‌اندازد

  • کد خبر : 401454
  • ۰۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۴

افق نیوز؛ به گزارش خبرگزاری تسنیم، آندره‌آ استراماچونی که به واسطه مربیگری‌اش در تیم فوتبال استقلال شناخت خوبی از فوتبال ایران دارد، در گفت‌وگو با روزنامه ایتالیایی «گاتزتا دلو اسپورت» چاپ میلان، درباره مهاجم ایرانی اینتر گفت: تأثیر مهدی طارمی بر سری A ایتالیا، عملکرد فردی‌ او و ارتباط جمعی‌اش با تیم کاملاً مثبت بوده […]

افق نیوز؛

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آندره‌آ استراماچونی که به واسطه مربیگری‌اش در تیم فوتبال استقلال شناخت خوبی از فوتبال ایران دارد، در گفت‌وگو با روزنامه ایتالیایی «گاتزتا دلو اسپورت» چاپ میلان، درباره مهاجم ایرانی اینتر گفت: تأثیر مهدی طارمی بر سری A ایتالیا، عملکرد فردی‌ او و ارتباط جمعی‌اش با تیم کاملاً مثبت بوده است.

وی در مواجهه با این پرسش که «طارمی در چه چیزی بیشتر آماده به نظر می‌رسد و در چه چیزی هنوز نیاز به بهبود دارد؟»، اظهار داشت: مهدی از نظر فوتبالی بسیار باهوش است، او می‌داند که چگونه بازیخوانی کند و این ویژگی‌اش را بلافاصله در ایتالیا نشان داد. مهمترین چیز برای او افزایش زمان بازی و بهبود ارتباط با هم‌تیمی‌هایش خواهد بود.

استراماچونی که خود بین سال‌های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۳ هدایت اینتر را بر عهده داشت، درباره عملکرد زوج مارکوس تورام و مهدی طارمی در بازی با لچه در هفته دوم سری A ایتالیا که به برتری ۲ بر صفر شاگردان سیمونه اینزاگی انجامید، خاطرنشان کرد: من واقعاً از سطح جستجوی تفاهم بین این دو شگفت‌زده شدم. آنها هر بار که می‌توانستند؛ به دنبال یکدیگر در زمین برای رساندن توپ می‌گشتند.

سرمربی پیشین استقلال در ادامه در مواجهه با این پرسش که «طارمی چه تفاوتی با دو مهاجم اصلی اینتر (لائوتارو و تورام) دارد؟»، گفت: مهدی در کار ترکیبی بسیار خوب است و در خط حمله دو مهاجمی متخصص است. او همیشه یا تقریباً همیشه در کنار یک مهاجم دیگر بازی کرده است؛ به همین دلیل کاری که انجام می‌دهد را دوست دارد؛ یعنی رفتن به عمق و پیوند دادن بازی و دادن پاس‌ها و انجام بازی‌ ساده اما مؤثر، درست مانند بازی اول با جنوا که روی گل دوم تورام تأثیرگذار بود. جنبه دیگر؛ بازی هوایی طارمی است و او می‌تواند کمک زیادی به اینتر کند، درست همانند تأثیری که در روی متئو دارمیان به لچه داشت.

وی در ادامه این پرسش را که «هواداران اینتر منتظر گل اول طارمی هستند. چه نوع بازی‌ای مقابل آتالانتا را تصور می‌کنید؟»، اظهار داشت: فاز دفاعی تیم تحت‌هدایت گاسپرینی قوی و حساس است اما مطمئنم طارمی می‌تواند در آن بازی هم تاثیرگذار باشد.

آندره‌آ استراماچونی در پایان درباره اینکه مهاجم ایرانی اینتر او را یاد چه کسی می‌اندازد، خاطرنشان کرد: من می‌توانم بگویم که طارمی مرا یاد خولیو کروز (مهاجم پیشین و آرژانتینی اینتر) می‌اندازد، به خاطر توانایی‌اش در پیوند دادن بازی، توانایی‌اش در شوت‌زنی و هماهنگی عالی‌اش.

انتهای پیام/

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=401454

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]