1

اجرای قانون حمایت از معلولین با همکاری افراد دارای معلولیت

  • کد خبر : 401482
  • ۰۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۵

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد میدری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بازدید از مرکز بهزیستی دختران باغ بهشت امام رضا (ع) با بیان اینکه بسیاری از مراکز نگهداری معلولان با کمک خیرین ایجاد شده و مدیریت می‌شود، افزود: یکی از مسائل مهم کشور در حوزه تحقق عدالت اجتماعی اجرای قوانین مرتبط با افراد […]

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد میدری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بازدید از مرکز بهزیستی دختران باغ بهشت امام رضا (ع) با بیان اینکه بسیاری از مراکز نگهداری معلولان با کمک خیرین ایجاد شده و مدیریت می‌شود، افزود: یکی از مسائل مهم کشور در حوزه تحقق عدالت اجتماعی اجرای قوانین مرتبط با افراد دارای معلولیت است.

وی گفت: منابع لازم بر اساس مصوب مجلس به حوزه معلولین تعلق پیدا نکرده و باید تلاش کنیم این موارد به صورت ویژه در دستور کار قرار گیرد.

میدری تاکید کرد: محیط خانواده بهترین محل برای نگهداری افراد دارای معلولیت است و با تأمین منابع و حمایت از خانواده‌ها می‌توان بسیاری از هزینه‌ها را کاهش داد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: قوانین خوبی در سال‌های اخیر برای توسعه عدالت اجتماعی تصویب شده و تمرکز بر اجرای دقیق آنها را دنبال می‌کنیم.

گفتنی است بازدید شبانه از این مرکز بهزیستی از اولویت‌های وزیر رفاه دولت چهاردهم پس از اخذ رأی اعتماد بود.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=401482

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]