0

حضور قهرمان کشتی بزرگسالان جهان در مسابقات جهانی جوانان

  • کد خبر : 401494
  • ۰۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷

افق نیوز؛ به گزارش خبرگزاری تسنیم، اتحادیه جهانی کشتی نام کشتی‌گیران شرکت‌کننده در مسابقات جهانی زیر ۲۰ سال (جوانان) را اعلام کرد که میلاد والی‌زاده در ۵۷ کیلو، ابراهیم خواری در ۶۱ کیلو، علی خرمدل در ۶۵ کیلو، علی کرمپور در ۷۰ کیلو، علی رضایی در ۷۴ کیلو، مهدی یوسفی در ۷۹ کیلو، ابوالفضل رحمانی […]

افق نیوز؛

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اتحادیه جهانی کشتی نام کشتی‌گیران شرکت‌کننده در مسابقات جهانی زیر ۲۰ سال (جوانان) را اعلام کرد که میلاد والی‌زاده در ۵۷ کیلو، ابراهیم خواری در ۶۱ کیلو، علی خرمدل در ۶۵ کیلو، علی کرمپور در ۷۰ کیلو، علی رضایی در ۷۴ کیلو، مهدی یوسفی در ۷۹ کیلو، ابوالفضل رحمانی در ۸۶ کیلو، امیررضا دلیری در ۹۲ کیلو، ابوالفضل بابالو در ۹۷ کیلو، امیررضا معصومی در ۱۲۵ کیلو نمایندگان ایران در این رقابت‌ها هستند.

همانطور که پیش از این UWW خبر داده بود، کنستانتین پتریاشویلی برادر کوچکتر گنو پتریاشویلی قهرمان سنگین‌وزن کشتی آزاد المپیک، که چند روز قبل در اردن مدال طلای نوجوانان جهان را از آن خود کرد، در وزن ۹۲ کیلوگرم برای گرجستانی‌ها در مسابقات جهانی جوانان کشتی خواهد گرفت.

علاوه بر این، نکته جالب توجه حضور رضابک آیتموخان قزاق در مسابقات جوانان جهان است. او سال گذشته در حالیکه کامران قاسم‌پور قهرمان دو سال متوالی وزن ۹۲ کیلوگرم جهان به دلیل آسیب‌دیدگی نتوانست در مسابقات جهانی بلگراد شرکت کند، در کمال ناباوری، مدال طلای این وزن را از آن خود کرد و بعد از آن نیز تلاش کرد تا در وزن المپیکی ۹۷ کیلوگرم صاحب دوبنده تیم ملی کشورش شود که درنهایت نتوانست در المپیک پاریس شرکت کند.

این کشتی‌گیر حالا در مسابقات جهانی جوانان در وزن ۹۷ کیلوگرم برای قزاقستان کشتی خواهد گرفت.

درحالیکه کشتی‌گیران روسیه و بلاروسی همچنان به اسم بی‌طرف در این رقابت‌ها شرکت دارند، رژیم اشغالگر قدس هم یک نماینده در مسابقات جهانی دارد.

مسابقات کشتی جوانان جهان ۱۲ تا ۱۸ شهریور ماه در اسپانیا برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=401494

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]