1

رفعتی: امیدوارم به شماره‌گذاری صندلی‌ ورزشگاه‌ها رسیدگی شود

  • کد خبر : 401504
  • ۰۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱:۲۳

به گزارش عصر دوشنبه ایرنا، داود رفعتی در جلسه امروز کارگروه ستاد استانداردسازی ورزشگاه‌ها اظهار داشت: مسئولان ورزشگاه نقش‌جهان به ما گفتند ۲ ماه دیگر چمن ورزشگاه آماده می‌شود و تیم سپاهان بعد از بازی‌های تیم ملی در ورزشگاه فولادشهر بازی می‌کند. از ۲۳ خرداد امسال ستاد استانداردسازی تشکیل دادیم و نامه‌های زیادی ارسال کردیم. […]

به گزارش عصر دوشنبه ایرنا، داود رفعتی در جلسه امروز کارگروه ستاد استانداردسازی ورزشگاه‌ها اظهار داشت: مسئولان ورزشگاه نقش‌جهان به ما گفتند ۲ ماه دیگر چمن ورزشگاه آماده می‌شود و تیم سپاهان بعد از بازی‌های تیم ملی در ورزشگاه فولادشهر بازی می‌کند. از ۲۳ خرداد امسال ستاد استانداردسازی تشکیل دادیم و نامه‌های زیادی ارسال کردیم. با توجه به بررسی‌های که انجام شده است، امیدوارم به زودی ورزشگاه‌ها آماده شوند که تیم‌ها دیگر راهی شهر دیگر نشوند.

وی ادامه داد: یکی از موضوعاتی که رئیس فدراسیون فوتبال تاکید داشت، شماره‌گذاری صندلی‌ها بود و ما هم از سه ماه پیش به همه مسئولان ورزشگاه‌ها گفته بودیم که این موضوع را به جدیت پیگیری کنند اما متاسفانه در ورزشگاه یادگار امام این اتفاق رخ نداد و تماشاگران بازی پرسپولیس و تراکتور در جای خود نبودند. امیدوارم هیات‌های فوتبال و باشگاه‌ها به این موضوع توجه بیشتری داشته باشند.

دبیر کارگروه ستاد استانداردسازی ورزشگاها مدعی شد: در بازی تراکتور – پرسپولیس و همینطور ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر، با اینکه باشگاه‌ها برای گیت‌ها هزینه کرده بودند، پلیس ورزشگاه راه را برای تماشاگران باز کرده بود و به تماشاگران گفته شد یک راه مخفی هم وجود دارد که می‌توانید وارد ورزشگاه شوید! خوشبختانه در بازی پرسپولیس و تراکتور هیچ اتفاقی رخ نداد اما اگر بازی رسمی بود ناظر بازی اجازه آغاز دیدار را نمی‌داد.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=401504

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]