0

ممبینی: باید قدردان زحمات کادر پزشکی تیم‌های ملی باشیم

  • کد خبر : 401583
  • ۰۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۶

به گزارش ایرنا، مراسم تجلیل از کادر پزشکی تیم های ملی با حضور هدایت ممبنی، سیدمیرشاد ماجدی، سید سعید سیدالحسینی، پرهان خانلری، پزشکان و فیزیوتراپیست‌های تیم‌های ملی فوتبال، فوتسال آقایان و بانوان صبح امروز در سالن همایش آمفی تاتر هتل آکادمی مرکز ملی فوتبال برگزار شد. در ابتدای این مراسم هدایت ممبنی ضمن تبریک روز […]

به گزارش ایرنا، مراسم تجلیل از کادر پزشکی تیم های ملی با حضور هدایت ممبنی، سیدمیرشاد ماجدی، سید سعید سیدالحسینی، پرهان خانلری، پزشکان و فیزیوتراپیست‌های تیم‌های ملی فوتبال، فوتسال آقایان و بانوان صبح امروز در سالن همایش آمفی تاتر هتل آکادمی مرکز ملی فوتبال برگزار شد.

در ابتدای این مراسم هدایت ممبنی ضمن تبریک روز پزشک گفت: خوشحالم که در جمع شما دوستان هستم. این جلسه به منظور تقدیر از پزشکان برگزار شد تا بتوانیم قدردان زحمات شما عزیزان باشیم. بدون شک حمایت‌ها و تلاش‌های شما عزیزان برای هر چه بهتر شدن شرایط بازیکنان تیم‌های ملی، ارزنده است و جای تقدیر دارد. امیدوارم با برنامه‌ریزی که صورت می‌گیرد، از این پس به بهترین نحو و بیشتر از گذشته قدردان کادر پزشکی تیم‌های ملی باشیم، چرا که حمایت‌ها و تلاش های شما عزیزان برای هر چه بهتر شدن شرایط بازیکنان تیم‌های ملی، بر کسی پوشیده نیست و جای تقدیر دارد.

وی اضافه کرد: با توجه به برگزاری اردوهای تیم ملی فوتبال و فوتسال کادر پزشکی تیم‌ها از هیچ تلاشی برای پوشش و حمایت بازیکنان دریغ نکردند که این امر جای تشکر ویژه دارد. پزشکان و فیزوتراپیست‌ها با علاقه به تیم‌های ملی خدمت کرده و تلاششان بر هیچ کس پوشیده نیست.

در ادامه مراسم دبیرکل و مسئولین فدراسیون با اهدای لوح تقدیر از پزشکان و فیزیوتراپیست‌های تیم های ملی تقدیر کردند.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=401583

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]