1

دیدار رئیس ستاد ارتش با وزیر دادگستری دولت چهاردهم

  • کد خبر : 401657
  • ۰۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۸

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، امیر دریادار حبیب‍الله سیاری رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران، به همراه امیر مسعود مقدس معاون طرح، برنامه و بودجه ارتش و جمعی از معاونان، با امین حسین رحیمی وزیر دادگستری کشور دیدار و گفت‍گو کردند. در این دیدار دریادار سیاری ضمن آرزوی موفقیت برای […]

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، امیر دریادار حبیب‍الله سیاری رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران، به همراه امیر مسعود مقدس معاون طرح، برنامه و بودجه ارتش و جمعی از معاونان، با امین حسین رحیمی وزیر دادگستری کشور دیدار و گفت‍گو کردند.

در این دیدار دریادار سیاری ضمن آرزوی موفقیت برای حسین رحیمی وزیر دادگستری، بر همکاری‍‌های مشترک بین دو سازمان و بهره‌مندی از ظرفیت‍های مشترک تاکید کرد و راهکارهای تعامل بیش از پیش دو سازمان مورد بحث و گفت‍گو قرار گرفت.

رحیمی نیز ضمن ابراز خرسندی از این دیدار، ارتش جمهوری اسلامی ایران را سازمانی امنیت آفرین معرفی کرد و گفت: امنیت مقوله بسیار با اهمیتی است؛ دولت و ملت قدردان تلاش‌های کارکنان غیور ارتش در ایجاد امنیت در کشور هستند. وزارت دادگستری آمادگی همکاری و تعامل در کلیه موضوعات مرتبط و مشترک را با ارتش جمهوری اسلامی ایران دارد.

انتهای پیام/

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=401657

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]