4

آمریکا مجهز به سیستم ضد پهپاد با موشک‌های ۷۰ میلیمتری می‌شود

  • کد خبر : 401661
  • ۰۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۷

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اینترستینگ انجینرینگ، ارتش آمریکا ۶ سیستم پرتابگر زمینی پیشرفته الکترونیکی (EAGLS)متعلق به «شرکت راه حل نظامی MSI » را برای بهبود قابلیت های ضد پهپاد خود خریده است. فرماندهی سیستم های هوایی نیروی دریایی ارتش آمریکا در ماه آوریل اعلام کرد قراردادی با MSI امضا کرده است. EAGLS […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اینترستینگ انجینرینگ، ارتش آمریکا ۶ سیستم پرتابگر زمینی پیشرفته الکترونیکی (EAGLS)متعلق به «شرکت راه حل نظامی MSI » را برای بهبود قابلیت های ضد پهپاد خود خریده است.

فرماندهی سیستم های هوایی نیروی دریایی ارتش آمریکا در ماه آوریل اعلام کرد قراردادی با MSI امضا کرده است. EAGLS Counter-UAS یک سیستم سازگار، مقرون به صرفه، متحرک یا ثابت را ارائه می دهد که می توان آن را در محیط های مختلف و روی انواع پلتفرم های متنوع به کار گرفت. سیستم EAGLS C-UAS MSI پلتفرمی است که می‌تواند هم یکپارچه‌سازی‌های موبایل و هم ثابت را برای حفاظت از زیرساخت‌های حیاتی مانند نیرو، آب و سیستم‌های اطلاعات/مراکز داده در خود جای دهد.

این سیستم می تواند از هرگونه هدف در حال حرکتی محافظت کند و موقعیت آن را از یک مکان به مکان دیگر تغییر دهد و همچنین قابلیت شلیک را فعال کند.

سیستم UAS با تکیه بر یک ایستگاه تسلیحاتی از راه دور، رادار MHR، حسگر الکترواپتیکال و یک پرتابگر موشک لیزری ۷۰ میلی متری می تواند به سرعت اهداف خود را از فاصله ای ایمن ردیابی کند، تشخیص دهد و شناسایی کند تا نیروها آن را دنبال کنند.

EAGLS دارای موشک های ۷۰ میلی متری هدایت لیزری برای از بین بردن پهپادها از فاصله ایمن است.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=401661

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]