1

تشکر سفیر ایران از حکومت و مردم اقلیم کردستان عراق برای میزبانی از زوار اربعین

  • کد خبر : 401739
  • ۰۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۹:۱۷

سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد در تماس تلفنی با نخست‌وزیر اقلیم کردستان عراق، از حسن تدابیر، تلاش‌ها و همکاری‌های انجام شده در میزبانی زوار اربعین حسینی تشکر کرد.  گزارش ایسنا، «محمد کاظم آل صادق» سفیر ایران در عراق در تماس تلفنی با «مسرور بارزانی» نخست وزیر اقلیم کردستان عراق از حسن تدابیر، ارائه خدمات،همکاری‌ها […]

سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد در تماس تلفنی با نخست‌وزیر اقلیم کردستان عراق، از حسن تدابیر، تلاش‌ها و همکاری‌های انجام شده در میزبانی زوار اربعین حسینی تشکر کرد.

 گزارش ایسنا، «محمد کاظم آل صادق» سفیر ایران در عراق در تماس تلفنی با «مسرور بارزانی» نخست وزیر اقلیم کردستان عراق از حسن تدابیر، ارائه خدمات،همکاری‌ها و تلاش‌های حکومت و مردم اقلیم کردستان عراق در میزبانی از زوار اربعین حسینی تقدیر و تشکر کرد.

او گفت: خوشبختانه عمده زوار ایرانی که از مسیر اقلیم تردد داشتند رضایتمندی خود را از  خدمات ارائه شده و میزبانی اقلیم اعلام کرده این باعث خرسندی است.

 مسرور بارزانی نیز ضمن تشکر از تماس تلفنی سفیر ایران،  اظهار کرد: از اینکه زائران ایرانی از  خدمات ارائه شده رضایت داشتند خوشحالیم و امیدواریم که سالیان متمادی بتوانیم در خدمت زوار اربعین حسینی باشیم. ما خدمت به زوار را وظیفه خود می‌دانیم چرا که امام حسین (ع) متعلق به همه است.

انتهای پیام

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=401739

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]