1

آشنایی رتبه‌های برتر کنکور با دانشگاه شریف

  • کد خبر : 401811
  • ۰۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۱

افق نیوز؛ به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، هفدهمین دوره همایش انتخاب شریف با  هدف معرفی رشته‌های دانشگاه با حضور داوطلبان کنکور و دارندگان رتبه‌های  با تراز بالای هشت هزار در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد. دانشجویان در این همایش به گفت وگوی مستقیم درباره وضعیت رشته‌های تحصیلی و بازار کار آنها با اساتید رشته‌هایی مانند مهندسی […]

افق نیوز؛

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، هفدهمین دوره همایش انتخاب شریف با  هدف معرفی رشته‌های دانشگاه با حضور داوطلبان کنکور و دارندگان رتبه‌های  با تراز بالای هشت هزار در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.

دانشجویان در این همایش به گفت وگوی مستقیم درباره وضعیت رشته‌های تحصیلی و بازار کار آنها با اساتید رشته‌هایی مانند مهندسی کامپیوتر، شیمی، نفت، مواد برق، صنایع، مکانیک،  دریا، هوافضا،… پرداختند.

این همایش یک روزه با حضور حدود ۵۰۰ داوطلب کنکور و جمعی از مسئولان دانشگاه شریف برگزار شد.

به گفته مسئولان دانشگاه شریف حدود ۹۵ نفر از ۱۰۰ نفر اول کنکور رشته ریاضی این دانشگاه را برای ادامه تحصیل انتخاب می‌کنند.اشنایی 

به گزارش تسنیم، در ایام اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی کنکور برخی دانشگاهها همایش‌هایی را با هدف آشنایی داوطلبان کنکور با شرایط و امتیازات این دانشگاهها برگزار می‌کنند.

انتهای پیام/

 

source
تمام

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=401811

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]