1

ترکیب احتمالی استقلال؛ بازگشت نکونام به سیستم ۳ دفاعه با حضور هافبک‌های خارجی

  • کد خبر : 401835
  • ۰۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۴

به گزارش ایرنا، دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و استقلال تهران در چارچوب هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال پنج‌شنبه (۸ شهریور) از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه در ورزشگاه فولاد آرنا برگزار می‌شود. دو تیم با شرایط متفاوت فصل را آغاز کردند. استقلال که در فصل نقل‌وانتقالات عملکرد خوبی داشت موفق شد شمس‌آذر را با نتیجه ۲ […]

به گزارش ایرنا، دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و استقلال تهران در چارچوب هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال پنج‌شنبه (۸ شهریور) از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه در ورزشگاه فولاد آرنا برگزار می‌شود.

دو تیم با شرایط متفاوت فصل را آغاز کردند. استقلال که در فصل نقل‌وانتقالات عملکرد خوبی داشت موفق شد شمس‌آذر را با نتیجه ۲ بر یک در قزوین مغلوب کند و در هفته دوم مقابل ملوان بندرانزلی با تساوی ۲ بر ۲ متوقف شد. در مقابل آبی‌پوشان خوزستانی که فصل قبل در هفته‌های پایانی در لیگ برتر باقی ماندند نتوانستند در ۲ هفته ابتدایی از بازیکنان خارجی جدید خود استفاده کنند.

شاگردان میودراگ بوژوویچ فصل را با تساوی بدون گل مقابل آلومینیوم اراک در اهواز آغاز کردند و هفته قبل نیز با ۲ گل نتیجه را به گل‌گهر در سیرجان واگذار کردند و حالا با بازگشت ساویو روبرتو و خریدهای خارجی جدید خود به دنبال کسب اولین برتری فصل خود هستند.

ترکیب احتمالی استقلال؛ بازگشت نکونام به سیستم ۳ دفاعه با حضور هافبک‌های خارجی

دست بالای استقلال مقابل برادر خوزستانی

شاگردان جواد نکونام در فصل گذشته همانند سال‌های قبل موفق شدند در دیدار رفت‌وبرگشت آبی‌پوشان خوزستانی را مغلوب کنند. گل‌های استقلال تهران را در فصل گذشته گوستاوو بلانکو و مهرداد محمدی به ثمر رساندند.

آبی‌پوشان پایتخت در ۵ تقابل قبلی خود مقابل برادر خوزستانی همواره به برتری دست پیدا کرده‌اند و آخرین‌باری که استقلال خوزستان موفق شد از استقلال امتیاز بگیرد به حدود ۷ سال پیش برمی‌گردد؛ جایی که شاگردان عبدالله ویسی موفق شدند با تساوی بدون گل استقلال تحت هدایت علیرضا منصوریان در تهران را متوقف کنند. آخرین برتری خوزستانی‌ها نیز به زمان حضور منصوریان بر روی نیمکت استقلال برمی‌گردد که آبی‌های جنوب موفق شدند با نتیجه ۲ بر یک استقلال تهران را مغلوب کنند. جواد نکونام تاکنون ۳ بار مقابل استقلال خوزستان قرار گرفته که همواره موفق به کسب برتری مقابل این تیم شده است.

بازگشت نکونام به سیستم ۳ دفاعه با حضور کامل خارجی‌ها

نکونام برخلاف فصل گذشته که با سیستم ۳ دفاعه مسابقات را پشت‌سر گذاشته بود، ۲ هفته ابتدایی فصل جدید را با ترکیب ۴ دفاعه آغاز کرد و به نظر می‌رسد با اضافه شدن بازیکنان خارجی این تیم، نکونام قصد دارد به همان ترکیب ۲-۵-۳ بازگردد.

ترکیب احتمالی استقلال؛ بازگشت نکونام به سیستم ۳ دفاعه با حضور هافبک‌های خارجی

با این تفاسیر سید حسین حسینی که تاکنون نتوانسته دروازه استقلال را در فصل جدید بسته نگه دارد، در این دیدار نیز درون چارچوب دروازه آبی‌پوشان قرار می‌گیرد. روزبه چشمی در کنار سامان فلاح و آرمین سهرابیان خط دفاعی استقلال را تشکیل می‌دهند. رامین رضاییان از سمت راست و ابولفضل جلالی بعد از پشت‌سر گذاشتن دوران مصدومیت خود در جناح چپ، فولبک‌های استقلال هستند.

آرش رضاوند در کنار دیدیه اندونگ خط هافبک استقلال را در میانه میدان تشکیل می‌دهند و جلوتر از آن‌ها گائل کاکوتا و جلال‌الدین ماشاریپوف پشت‌سر آرمان رمضانی ۱۱ بازیکن منتخب استقلال را برای این دیدار تکمیل می‌کنند.

ترکیب احتمالی استقلال تهران:

سید حسین حسینی، روزبه چشمی، آرمین سهرابیان، سامان فلاح، رامین رضاییان، ابوالفضل جلالی، آرش رضاوند، دیدیه اندونگ، گائل کاکوتا، جلال‌الدین ماشاریپوف و آرمان رمضانی.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=401835

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]