1

حماس: مقاومت در کرانه باختری دشمن را غافلگیر خواهد کرد

  • کد خبر : 401845
  • ۰۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۰:۰۵

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، «احمد عبدالهادی» نماینده جنبش حماس در لبنان در واکنش به حملات وحشیانه صهیونیست‌ها به کرانه باختری همزمان با جنگ نسل کشی علیه غزه و به ویژه جنایت‌های شنیعی که دیروز اشغالگران در کرانه باختری انجام دادند، اعلام کرد که رژیم اشغالگر در تلاش برای نابودی همه فلسطینی‌ها در چهارچوب […]

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، «احمد عبدالهادی» نماینده جنبش حماس در لبنان در واکنش به حملات وحشیانه صهیونیست‌ها به کرانه باختری همزمان با جنگ نسل کشی علیه غزه و به ویژه جنایت‌های شنیعی که دیروز اشغالگران در کرانه باختری انجام دادند، اعلام کرد که رژیم اشغالگر در تلاش برای نابودی همه فلسطینی‌ها در چهارچوب یک طرح سیستماتیک است.

عبدالهادی در گفتگو با المیادین، درباره تحولات رخ داده در کرانه باختری اظهار داشت: دشمن صهیونیستی در قالب یک طرح سیستماتیک تلاش می‌کند تا فلسطینی‌ها را در کرانه باختری از بین ببرد.

وی افزود: تحت فشار قرار دادن مردم ما در کرانه باختری، از طریق حملات وحشیانه مکرر، همانند اتفاقی که در غزه رخ می‌دهد، در چهارچوب یک طرح سیستماتیک رژیم صهیونیستی برای نابودی فلسطینی‌هاست؛ اما تاکید می‌کنیم که دشمن با مقاومت فلسطینی‌ها در کرانه باختری غافلگیر خواهد شد.

این مسئول حماس در ادامه با تاکید بر اینکه دستگاه‌های امنیتی و همه موسسات وابسته به تشکیلات خودگردان فلسطین، موظفند که کنار مردم خود قرار بگیرند و از هماهنگی با دشمن اشغالگر خودداری کنند، گفت: آنچه که از «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان خواسته می‌شود، آغاز تشکیل یک دولت تکنوکرات و اجرای نتایج توافق پکن است.

ارتش اشغالگر اسرائیل بامداد روز گذشته(چهارشنبه ۷ شهریور) از عملیات گسترده نظامی در شهرها و اردوگاه‌های شمال کرانه باختری خبر داد. رادیو ارتش اسرائیل مدعی شد که این یورش چندین روز به طول خواهد انجامید. ارتش اشغالگر اسرائیل و شاباک با صدور بیانیه‌ مشترکی اعلام کردند که برای از بین بردن گروه‌های مقاومت مسلحانه فلسطینی در کرانه باختری عملیات بزرگی را در شهرهای جنین و طولکرم در شمال کرانه باختری آغاز کرده‌اند.

طبق این بیانیه، در این لشکرکشی صدها نظامی اسرائیلی مشارکت دارند. ارتش اشغالگر اسرائیل و سازمان شاباک همچنین به احتمال کوچ اجباری ساکنان مناطق مورد هدف اشاره کردند. رادیو ارتش اسرائیل نیز مدعی شد که تهاجم روز گذشته بزرگترین عملیات ارتش اسرائیل در کرانه باختری از سال ۲۰۰۲ تاکنون است.

در این حملات وحشیانه صهیونیست به کرانه باختری، دیروز ۱۲ فلسطینی شهید و بیش از ۲۰ تن دیگر زخمی شده‌اند.

وزارت بهداشت فلسطین بامداد امروز (پنج شنبه، ۸ شهریور) خبر داد که از زمان آغاز جنگ غزه تاکنون ۶۶۳ نفر در کرانه باختری به دست اشغالگران به شهادت رسیده و حدود ۵۶۰۰ نفر نیز زخمی شده‌اند. این آمار مربوط به شهدا و زخمی‌هایی است که به بیمارستان‌ها منتقل شده‌اند و همزمان به دلیل محاصره شدید بسیاری از مناطق، امدادگران امکان دسترسی به برخی شهدا و زخمی‌ها را همچنان ندارند.

انتهای پیام/

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=401845

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]