1

حکیم: ۲ دستگاه VAR امشب وارد تهران می‌شود/ در صورت ترخیص به‌موقع، به بازی‌ها می‌رسد

  • کد خبر : 401867
  • ۰۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۳:۳۵

محسن حکیم عصر چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در پاسخ به این سئوال که دستگاه‌های جدید VAR چه زمانی وارد کشور خواهد شد، اظهار داشت: ۲ دستگاه جدید در راه ایران است که طبق برنامه باید حدود ساعت ۲۳ امشب وارد تهران شود. وی ادامه داد: این ۲ دستگاه از طریق هواپیما و […]

محسن حکیم عصر چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در پاسخ به این سئوال که دستگاه‌های جدید VAR چه زمانی وارد کشور خواهد شد، اظهار داشت: ۲ دستگاه جدید در راه ایران است که طبق برنامه باید حدود ساعت ۲۳ امشب وارد تهران شود.

وی ادامه داد: این ۲ دستگاه از طریق هواپیما و از کشور امارات به تهران می‌آید. هماهنگی‌های لازم برای ترخیص از گمرک صورت گرفته است و امیدواریم طبق برنامه در زمان مقرر در ورزشگاه‌های مربوطه تعبیه شود تا بتوانیم اقدامات بعدی را انجام دهیم و به پوشش هفته سوم لیگ برتر برسیم.

مدیر پروژه VAR اضافه کرد: یکی از نگرانی‌هایی که وجود دارد این است که در زمان مقرر ترخیص انجام نشود و با توجه به بُعد مسافت بین تهران و شهرهای مربوطه، این دستگاه‌ها به موقع در مقصد نباشد. یک دستگاه برای بازی خیبر خرم‌آباد و ذوب‌آهن در نظر گرفته شده است و یک دستگاه دیگر هم باید به جنوب برود تا برای بازی استقلال خوزستان و استقلال استفاده شود.

حکیم افزود: تمامی اقدامات لازم در ورزشگاه‌هایی که بازی برگزار می‌شود، انجام شده است و اگر حدود ساعت ۷ صبح دستگاه‌ها در محل باشد، می‌توانیم در زمان مقرر VAR را آماده بازی کنیم.

بازی‌های هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران روزهای پنجشنبه و جمعه برگزار می‌شود و دیدار تیم‌های خیبر خرم‌آباد و ذوب‌آهن ساعت ۱۹:۳۰ و دیدار استقلال خوزستان و استقلال تهران از ساعت ۲۰:۳۰ روز پنجشنبه آغاز خواهد شد.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=401867

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]