0

پرسپولیس بازی مهمی برابر فولاد دارد

  • کد خبر : 401875
  • ۰۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۵:۱۶

به گزارش خبرنگار ایرنا، خوان کارلوس گاریدو عصر پنجشنبه در نشست خبری قبل از دیدار با تیم فولاد خوزستان، افزود: تیم ما آغاز سخت و دشواری را در ابتدای لیگ داشت چرا که علاوه بر کیفیت رقبا، ناچار شدیم ۲ دیدار نخست خود را خارج از خانه برگزار کنیم و به راحتی فرصت میزبانی و […]

به گزارش خبرنگار ایرنا، خوان کارلوس گاریدو عصر پنجشنبه در نشست خبری قبل از دیدار با تیم فولاد خوزستان، افزود: تیم ما آغاز سخت و دشواری را در ابتدای لیگ داشت چرا که علاوه بر کیفیت رقبا، ناچار شدیم ۲ دیدار نخست خود را خارج از خانه برگزار کنیم و به راحتی فرصت میزبانی و استفاده از تماشاچیان خود را از دست دادیم.

وی با اشاره به اهمیت دیدار فردای این تیم برابر فولاد خوزستان، خاطرنشان کرد: ما شخصیت برنده شدن در این رقابت را داریم و در عین حال نیز نسبت به سختی بازی فردا هم آگاه هستیم، تیم فولاد خوزستان از یک سرمربی موفق و بازیکنان با کیفیتی برخوردار بوده و تیم سرسختی در زمین مسابقه است و کار تیمی را هم خوب انجام می‌دهد ولی تیم ما نیازمند عبور از سختی‌هاست، بنابراین با تمام قوا و تواناییمان سعی خواهیم کرد بهترین بازی را ارایه دهیم و برنده میدان باشیم.

گاریدو ادامه داد: به عنوان سرمربی تیم ترجیح می‌دهم تا همیشه شرایط تیم و بازیکنانم همیشه عالی باشد و دوست داریم که دیدارهای خانگی را در زمین خود و همراه با تماشاگران پرشور خود برگزار کنیم اما شرایط کنونی را نیز باید بپذیریم تا بهترین عملکردمان را در زمین مسابقه به نمایش بگذاریم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در بخش دیگری از سخنان خود لیگ ایران را دارای تیم های خوب و حرفه ای دانست و افزود: حضور پرشمار تماشاچیان در ورزشگاه‌ها نشان دهنده عمق عشق و علاقه مردم این کشور به ورزش فوتبال است، تماشاگران ایرانی نقش مهمی در تهییج تیم‌هایشان دارند، در عین حال که از خشونت پرهیز می‌کنند ولی تمام تلاش‌شان را برای انگیزه دادن به بازیکنان تیم‌شان انجام می‌دهند.

مرم ایران عاشق واقعی فوتبال هستند

گاریدو تصریح کرد: در سکوی ورزشگاه‌های ایران شاهد کمترین میزان خشونت هستیم و این نشان می‌دهد که مردم این کشور فرق بین تشویق و خشونت را می‌دانند و عاشقان واقعی فوتبال هستند در حالی که در بسیاری از کشورها تماشاچیان فرق تنش و تشویق را نمی‌دانند و ورزشگاه‌ها را به خشونت می‌کشانند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: اولین موضوعی که علاقه دارم زودتر اتفاق بیافتد بازی در زمین خودمان در برابر تماشاچیان پرسپولیس است، عشق طرفداران این تیم را می دانم و دوست دارم از انرژی آنها در بازی‌های خانگی بهره‌مند شوم.

این دیدار ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین برگزار خواهد شد.

تیم های پرسپولیس با انجام ۲ دیدار و کسب ۲ امتیاز در رده هشتم و فولاد خوزستان نیز با همین تعداد بازی و کسب چهار امتیاز در جایگاه پنجم جدول رقابت های لیگ برتر جای دارند.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=401875

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]