1

آزادی موقت اسیر فلسطینی مبتلا به سرطان خون پس از ۵ ماه

  • کد خبر : 401893
  • ۰۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۸:۲۶

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، ارتش رژیم اشغالگر اسرائیل سرانجام تحت فشارهای بین المللی با آزادی «اسماعیل طقاطقه»، اسیر فلسطینی مبتلا به بیماری سرطان از زندان های این رژیم موافقت کردند. طقاطقه که پنج ماه قبل توسط صهیونیست‌ها در کرانه باختری بازداشت شده بود، در دوران اسارت به بیماری سرطان خون مبتلا شد. صهیونیست‌ها […]

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، ارتش رژیم اشغالگر اسرائیل سرانجام تحت فشارهای بین المللی با آزادی «اسماعیل طقاطقه»، اسیر فلسطینی مبتلا به بیماری سرطان از زندان های این رژیم موافقت کردند.

طقاطقه که پنج ماه قبل توسط صهیونیست‌ها در کرانه باختری بازداشت شده بود، در دوران اسارت به بیماری سرطان خون مبتلا شد. صهیونیست‌ها پس از اخذ ضمانت مالی با انتقال این اسیر مقاومت فلسطین به بیمارستان النجاح در شهر نابلس موافقت کردند.

انتقال این اسیر فلسطینی به بیمارستان در شرایطی است که طی هفته‌های اخیر کارزار وسیعی برای آزادی او از زندان و تحت درمان قرار گرفتن وی از سوی نهادهای حقوق بشری ایجاد شده بود؛ به گفته منابع فلسطینی رژیم اشغالگر اسرائیل با بی توجهی به شرایط جسمانی اسرا، نوعی از شکنجه را در حق آن‌ها انجام می‌دهد.

انتهای پیام/

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=401893

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]