1

مربی نساجی: ۱۰ نفره شدن تیم شرایط فنی بازی را تغییر داد

  • کد خبر : 401997
  • ۰۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۰

به گزارش ایرنا، مصطفی صداقت در نشست خبری پس از مسابقه تیم‌های نساجی مازندران و گل‌گهر سیرجان که امشب در سالن کنفرانس ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برگزار شد اظهار کرد: پس از باخت صحبت کردن سخت است و حرفی جز شرمندگی و پایین بودن سرمان مقابل هواداران نداریم اما از داور گلایه داریم که در […]

به گزارش ایرنا، مصطفی صداقت در نشست خبری پس از مسابقه تیم‌های نساجی مازندران و گل‌گهر سیرجان که امشب در سالن کنفرانس ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برگزار شد اظهار کرد: پس از باخت صحبت کردن سخت است و حرفی جز شرمندگی و پایین بودن سرمان مقابل هواداران نداریم اما از داور گلایه داریم که در صحنه اخراج توجهی به نظر کمک خود نکرد و اصرار بر اخراج داشت.

وی افزود: باشگاه نساجی به ویژه آقای الهامی همیشه به تیم داوری احترام گذاشت اما احساس می‌کنیم این احترام دارد کمی به زیان ما تمام می‌شود هیچ بحثی در مسائل فنی داوری نداریم فقط یک تعارض به چشم ما آمد که در نتیجه مسابقه اثرگذار بود.

مربی نساجی خاطرنشان کرد: در صحنه پنالتی داور مسابقه به حرف داور چهارم تکیه کرد و پنالتی برای گل‌گهر گرفته شد روی این صحنه هیچ بحثی نداریم اما در صحنه اخراج محمدرضا حسینی هم داور چهارم به داور بازی گفت حرکت بازیکن ما کارت نداشت که داور نپذیرفت این تعارض آزار دهنده است.

صداقت گفت: حرفی در مورد مسائل فنی مسابقه نداریم در نیمه اول دیدید که چه فوتبالی بازی کردیم و چه موقعیت‌هایی ساختیم اما بعد از ۱۰ نفره شدن فوتبال از شکل فنی‌اش خارج شد.

وی افزود: هفته قبل هم با وجود VAR مواردی مشاهده شد که جای گلایه دارد در یک صحنه لباس بازیکن ما پاره شد در آن صحنه اگر داور خودش می‌خواست اقدام کند کارت قرمز می‌داد.

مربی نساجی تصریح کرد: ما همیشه به تصمیمات داوری و کمیته داوران احترام گذاشتیم و باز هم احترام می‌گذاریم اما این دوگانگی ما را اذیت کرد.

صداقت درباره ابراز نگرانی هواداران درباره وضعیت نساجی گفت: این کادر فنی همان کادر فنی آخر فصل گذشته است که نساجی با آن بازی‌های پرگل هم داشت. بازیکنان هم همان بازیکنان هستند.

وی افزود: در فوتبال این مسائل پیش می‌آید اگر فقط نساجی در لیگ امسال این طور است نگرانی‌ها را می‌پذیریم اما فکر می‌کنم ۸۰ درصد تیم‌ها با توجه به این‌که در ابتدای فصل هستیم و هنوز به آمادگی نرسیدند همین هستند به همین دلیل بازی‌ها عمدتا کم‌گل است.

مربی نساجی: ۱۰ نفره شدن تیم شرایط فنی بازی را تغییر داد

عضو کادر فنی نساجی خاطرنشان کرد: اگر نمودار فصل گذشته بازی‌های نساجی از زمان روی کار آمدن آقای الهامی را بررسی کنید می‌بینید که بازی‌ها را با باخت آغاز کردیم و بعد به سمت مساوی و برد پیش رفتیم.

صداقت تصریح کرد: همه ما عاشق نساجی هستیم و داریم کارمان را می‌کنیم. همان‌طور که پیش تر اعلام کردم برای تقویت قوای گلزنی در حال بررسی برای جذب یک مهاجم هستیم به جز این بخش برای سایر قسمت‌ها تیم مشکلی ندارد.

وی درباره عصبانیت ساکت الهامی پس از مسابقه هنگام خروج از زمین و درگیری لفظی بین او و چند هوادار اظهار کرد: یکی ۲ تماشاگر رفتارهای ناشایستی انجام دادند که با توجه به ناراحتی ناشی از شکست تیم باعث عصبانیت آقای الهامی شد.

مربی نساجی در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران بابت غیبت همیشگی ساکت الهامی در نشست‌های خبری پیش و پس از مسابقات نساجی و حضور مربی به جای سرمربی نیز گفت: آقای الهامی برای حضور در کنفرانس خبری بازی‌ها محدودیت‌هایی دارد که باعث می‌شود امکان حضور در این نشست‌ها را نداشته باشد اما او هر جایی به جز کنفرانس خبری آمادگی پاسخگویی به اصحاب رسانه را دارد.

به گزارش ایرنا، تیم‌های فوتبال نساجی مازندران و گل‌گهر سیرجان از سری مسابقات هفته سوم لیگ برتر فوتبال کشور از ساعت ۱۹:۱۵ روز جمعه در ورزشگاه شهید وطنی به مصاف هم رفتند که این مسابقه با تک گل گوستاوو واگنین به سود سیرجانی‌ها به پایان رسید.

نساجی با این شکست یک امتیازی ماند و در رتبه چهاردهم جدول قرار گرفت. گل‌گهر سیرجان هم ۶ امتیازی شد و به رتبه چهارم جدول صعود کرد.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=401997

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]