2

سرمربی ملوان: با تلاش و فداکاری بازیکنان سه امتیاز شیرین کسب کردیم

  • کد خبر : 402091
  • ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۵

به گزارش ایرنا, “مازیار زارع” جمعه شب در نشست خبری پس از بازی تیمهای ملوان و چادرملو اردکان در بندرانزلی اظهار کرد: بازیکنان ملوان جانانه جنگیدند و تلاش کردند و سرانجام نیز در یک بازی سخت, پیروزی با ارزشی را کسب کردیم. وی افزود: البته طرفداران ملوان نیز همانند گذشته حمایت همه جانبه ای از […]

به گزارش ایرنا, “مازیار زارع” جمعه شب در نشست خبری پس از بازی تیمهای ملوان و چادرملو اردکان در بندرانزلی اظهار کرد: بازیکنان ملوان جانانه جنگیدند و تلاش کردند و سرانجام نیز در یک بازی سخت, پیروزی با ارزشی را کسب کردیم.

وی افزود: البته طرفداران ملوان نیز همانند گذشته حمایت همه جانبه ای از تیم خود انجام دادند و به خصوص پس از پایان بازی نیز به طور ویژه بازیکنان و کادرفنی را تشویق کردند که از این بابت از همه آنان تشکر می کنم.

سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی ادامه داد: خوشبختانه ما بازیکنان هجومی بسیار خوبی در اختیار داریم و از سوی دیگر در کار تدافعی نیز بازیکنان خوب عمل می کنند و حتی تلاش بازیکنان به ما نیز انگیزه می دهد.

زارع خاطرنشان کرد: البته شرایط بدنی بازیکنان بهتر شده و در ۲ هفته تعطیلات نیز باید با تمرینات ویژه آنان را در شرایط مسابقه نگهداریم تا با قدرت رقابتهای لیگ برتر را ادامه دهیم.

وی اظهار کرد: بازیکنان ما تمام تلاش خود را انجام می دهند که امتیازات لازم را کسب کنند و با تفکر حرفه ای و مناسب فقط به فکر پیروزی هستند و به طور حتم با آمادگی بیشتر, بازیهای بهتری را ارایه می دهند چون توانایی بازیکنان بیشتر است.

به گزارش ایرنا, تیمهای فوتبال ملوان و چادرملو اردکان جمعه شب در هفته سوم رقابتهای لیگ برتر کشور در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندرانزلی مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت تیم ملوان با نتیجه سه بر یک حریفش را شکست داد.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=402091

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]