2

نظری: برای فوتسال کم‌کاری کردند/ روند تیم ملی صعودی بوده است

  • کد خبر : 402159
  • ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۰:۴۹

مصطفی نظری روز شنبه در گفت‌وگو با ایرنا در خصوص لیگ برتر فوتسال کشورمان گفت: فکر می‌کنم امسال لیگ بسیار پویایی داشته باشیم، چرا که از دو قطبی بودن درآمده است. با توجه به سرمایه‌گذاری‌هایی که در لیگ برتر شده، شرایط تغییر کرده است. تیم کراپ الوند چندین سال سرمایه‌گذاری کرده و امسال هم تیم […]

مصطفی نظری روز شنبه در گفت‌وگو با ایرنا در خصوص لیگ برتر فوتسال کشورمان گفت: فکر می‌کنم امسال لیگ بسیار پویایی داشته باشیم، چرا که از دو قطبی بودن درآمده است. با توجه به سرمایه‌گذاری‌هایی که در لیگ برتر شده، شرایط تغییر کرده است. تیم کراپ الوند چندین سال سرمایه‌گذاری کرده و امسال هم تیم گهر زمین هزینه زیادی برای تیمش انجام داده و این تیم‌ها در کنار گیتی‌پسند و مس شرایط خوبی دارند.

وی افزود: تا الان بازی‌های لیگ قابل‌ پیش‌بینی نبوده و چند تیم خوب دیگر هم هستند که شرایط مناسبی دارند. لیگ برتر امسال هم از نظر فنی و هم مالی شرایط خوبی دارد و امیدوارم سال خیلی خوبی داشته باشیم.

دروازه‌بان اسبق تیم ملی فوتسال کشورمان عنوان کرد: تا اینجا گیتی‌پسند که در این چند سال ساختار خود را حفظ کرده، توانسته شرایط خوبی داشته باشد. گیتی‌پسند با سیاست مدیران خود به باشگاهی قانونمند تبدیل شده و این می‌تواند در موفقیت یک تیم موثر باشد. مس شرایط متفاوتی با گیتی‌پسند دارد و با خرید بازیکنان خوب همیشه یکی از مدعیان قهرمانی است که البته این کار آن‌ها نیز ارزشمند است. تیم‌هایی مثل فولاد هرمزگان و پالایش نفت اصفهان هم که تازه‌وارد هستند، تیم‌های با کیفیتی نشان داده‌اند. چند تیم دیگر مانند فولاد زرند و ایرالکو نیز باید زودتر بجنبند و شرایط خود را تغییر دهند. این تیم‌ها قابلیت بالا بودن در جدول را دارند.

نظری تصریح کرد: به نظر من سورپرایز لیگ امسال تیم هیأت فوتبال قم بود. این تیم اسپانسر نداشت و سخت بسته شد و بازیکنان آن خیلی جوان هستند اما با این حال خوب نتیجه گرفتند و باید به آن‌ها تبریک گفت.

وی در مورد وضعیت خود در مربیگری گفت: چند پیشنهاد خوب از تیم‌های لیگ برتری داشتم اما با توجه به تجربه‌ای که سال قبل کسب کردم، تصمیم گرفتم بیشتر فکر کنم و شتاب‌زده عمل نکنم. سال گذشته قصدم این بود که به آن تیم کمک کنم و هر چه سریع تر شرایط آن‌ها را بهبود ببخشم اما زمان کم بود و شرایط به خوبی پیش نرفت. چند پیشنهاد هم از لیگ یک دارم و در حال بررسی آن‌ها هستم و می‌خواهم با تأمل بیشتری به آن‌ها فکر کنم.

مربی سابق تیم ملی فوتسال در مورد شرایط این تیم پیش از آغاز جام جهانی گفت: نقطه عطف تمام مسابقات فوتسالی، جام جهانی است. جام جهانی جایی است که مردم از تیم ملی انتظار دارند. مثل همیشه پیش از حضور تیم ملی در جام جهانی، در حمایت از این تیم کم‌کاری صورت گرفته است. من نمی‌دانم چرا همیشه این موقع، بازی‌های تدارکاتی تیم ملی لغو می‌شود و امکاناتی وجود ندارد. برای من جای تعجب است. چندین سال است که در فوتسال هستم و از زمان قدیم این مشکلات وجود داشته است.

نظری افزود: با کمترین تدارک داریم به مسابقات می‌رویم اما از تیم ملی توقع داریم؛ چرا که جزو ۳، ۴ تیم برتر دنیا هستیم. برای اولین بار در سید یک قرار داشتیم که این نکته بسیار خوبی برای ما بود. همه تیم های حاضر در جام جهانی خوب هستند و تیمی ضعیف نیست و نباید انتظار داشته باشیم که به هر تیم ۵ گل بزنیم. البته زور تیم ما به دیگر تیم های گروه‌مان می‌چربد و امیدوارم بچه‌ها موفق باشند.

دروازه‌بان اسبق تیم ملی فوتسال کشورمان عنوان کرد: روند کادرفنی تیم ملی در این سال ها صعودی بوده و پیشرفت قابل مشاهده است. هر چه جلوتر می‌رویم، بهتر خواهیم شد و امیدوارم در جام جهانی بدرخشیم.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=402159

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]