2

جنبش امل در تهران: امام موسی صدر، اسرائیل را دشمن انسان و انسانیت می‌دانست

  • کد خبر : 402175
  • ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۲:۳۵

دفتر جنبش امل لبنان در ایران به مناسبتِ چهل‌وششمین سالگرد ربودن امام صدر بیانیه ای صادر کرد. به گزارش ایسنا، در متن این بیانیه آمده است: « اکنون ۴۶ سال از ربودن امام صدر در لیبی می‌گذرد و تلاش‌ها برای بازگزداندن او و ۲ همراهش همچنان بی‌ثمر بوده است. جای خالی رهبر مقاومت این روزها […]

دفتر جنبش امل لبنان در ایران به مناسبتِ چهل‌وششمین سالگرد ربودن امام صدر بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش ایسنا، در متن این بیانیه آمده است: « اکنون ۴۶ سال از ربودن امام صدر در لیبی می‌گذرد و تلاش‌ها برای بازگزداندن او و ۲ همراهش همچنان بی‌ثمر بوده است.

جای خالی رهبر مقاومت این روزها در لبنان و منطقه بیشتر احساس می‌شود. بیش از پنج دهۀ پیش او اسرائیل را شر مطلق خوانده بود و خطر او را از هرچیزی در منطقه و جهان بیشتر می‌دانست.

 امام موسی صدر اسرائیل را نه فقط دشمن فلسطینیان که دشمن انسان و انسانیت می‌دانست. اکنون که اسرائیل بیش از پیش در این یک سال چهرۀ خود را نمایان کرده و نشان داده است که برخلاف هر عرف و اخلاقی حاضر است جانِ کودکان و زنان و مردانِ بی‌دفاع را از بین ببرد، تعبیر و دیدگاه‌های امام صدر دربارۀ این خطر بیشتر درک می‌شود. امیدواریم که با تلاش همۀ کسانی که کاری از دستشان برمی‌آید، این معمای پیچیده را حل کنند.»

انتهای پیام

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=402175

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]