1

پارالمپیک ۲۰۲۴| تساوی ملی‌پوشان گلبال مقابل برزیل

  • کد خبر : 402227
  • ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۹:۲۰

افق نیوز؛ به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم از پاریس، دیدار تیم‌های ملی گلبال ایران و برزیل از گروه A، در بازی‌های پارالمپیک پاریس از ساعت ۱۷:۳۰  روز شنبه در سالن شماره ۶ ورزشگاه ساوث پاریس (South Paris Arena) آغاز شد. نیمه نخست این دیدار با نتیجه ۳ بر یک به سود برزیل خاتمه یافت، […]

افق نیوز؛

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم از پاریس، دیدار تیم‌های ملی گلبال ایران و برزیل از گروه A، در بازی‌های پارالمپیک پاریس از ساعت ۱۷:۳۰  روز شنبه در سالن شماره ۶ ورزشگاه ساوث پاریس (South Paris Arena) آغاز شد.

نیمه نخست این دیدار با نتیجه ۳ بر یک به سود برزیل خاتمه یافت، اما در نیمه دوم با تعویض‌هایی که انجام شد این بازی در نهایت با تساوی ۷ بر ۷ به پایان رسید. گل‌های تیم ملی کشورمان را نعمت‌الله سرافراز (۴ گل) و میلاد سوری (۳ گل) به ثمر رساندند.

تیم ملی کشورمان روز گذشته در نخستین دیدار خود موفق شد با نتیجه ۱۲ بر ۸ فرانسه را شکست دهد.

ملی‌پوشان گلبال فردا یکشنبه در آخرین بازی مرحله گروهی با آمریکا دیدار می‌کنند.

در گروه B مسابقات هم تیم‌های چین، ژاپن، مصر و اوکراین حضور دارند.

محمد پرنیا، حسن جعفری، نعمت‌الله سرافراز، میلاد سوری، مهدی عباسی  و محمدمهدی نفیسی ملی‌پوشان گلبال ایران در بازی‌های پارالمپیک پاریس هستند. بهمن دوستی هدایت تیم ملی کشورمان را برعهده دارد و محمدکریم کولیوند نیز مربی تیم ملی است.

تیم ملی گلبال کشورمان در بازی‌های پارالمپیک ریو ۲۰۱۶ و توکیو ۲۰۲۰ غایب بود و پس از ۱۲ سال بار دیگر به صحنه این بازی‌ها بازگشته است. گلبال مردان ایران در پارالمپیک‌های ۱۹۸۸ سئول،  ۲۰۰۸ پکن، ۲۰۱۲ لندن حضور داشته که در پکن در رده نهم و در لندن در رده پنجم قرار گرفت.

انتهای پیام/

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=402227

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]