3

پروین: پرسپولیس گاریدو عجیب و غریب بازی کرد/ عزیزی و قلعه‌نویی را آشتی می‌دهم

  • کد خبر : 402259
  • ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱

به گزارش ایرنا، علی پروین پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس امروز شنبه در خصوص آخرین وضعیت این تیم اظهار داشت: دیروز پرسپولیس یک فوتبال عجیب و غریبی بازی کرد. سرعتی که گاریدو به بازی پرسپولیس داده بود، عجیب بود. در ایران همچین چیزی ندیده بودم و زمان ما هم به این شکل نبود. امیدوارم تیم پرسپولیس […]

به گزارش ایرنا، علی پروین پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس امروز شنبه در خصوص آخرین وضعیت این تیم اظهار داشت: دیروز پرسپولیس یک فوتبال عجیب و غریبی بازی کرد. سرعتی که گاریدو به بازی پرسپولیس داده بود، عجیب بود. در ایران همچین چیزی ندیده بودم و زمان ما هم به این شکل نبود. امیدوارم تیم پرسپولیس به این روند ادامه دهد. من برای یحیی گل‌محمدی ناراحت هستم و دلم می‌خواست او در کنار تیم باشد ولی متاسفانه امسال در تیم دیگری است.

وی در مورد استقلال گفت: امسال هم استقلال بد بازی نکرده ولی حاشیه زیادی دارد. اگر مدیران باشگاه بتوانند این حاشیه‌ها را دور کنند قطعا می‌توانند نتیجه بگیرند. در این سه هفته که گذشت همه تیم‌ها خوب بازی کردند ولی پرسپولیس دیروز یک بازی دیگر از خود انجام داد و من هم امیدوارم گاریدو بتواند در آسیا هم هواداران خوشحال کند.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد حضور بازیکنان سابق این تیم در تراکتور، گفت‌:‌ همه من را می‌شناسند و می‌دانند چه اخلاقی دارم. هر کسی که مصاحبه می‌کند من اصلا جواب او را نمی‌دهم ولی در بازی آخر موقعی که جام را دادم دست کاپیتان، به رضا درویش گفتم نگذار علیرضا بیرانوند از تیم برود. اینکه می‌گویند بیرانوند از دست من ناراحت شده، دروغ است. من همیشه گفتم اگر کسی دلش با تیم ‌نیست، می‌تواند برود.

پروین درباره عدم میزبانی تیم‌های پایتخت در تهران، یادآور شد: من این موضوع را به مسئولان فوتبالی گفتم و به نظر من باید ۵ سال فوتبال ما را تعطیل کنند که شرایط ورزشگاه‌ها مطلوب شود. زشت است که در ایران یک ورزشگاه سالم پیدا نمی‌شود.

وی در خصوص قهر کردن امیر قلعه‌نویی با خداداد عزیزی، تصریح کرد: ما قطعا آنها را دوباره آشتی می‌دهیم. طبیعی است که در فوتبال برخوردهای به وجود بیاید و در حال‌حاضر هم ما باید از سرمربی تیم ملی کشورمان حمایت کنیم که بتوانند بهترین نتیجه را کسب کنند.

پیشکسوت پرسپولیس گفت: ما همه پیشکسوتان باید از رضا درویش حمایت کنیم چون مدیرعامل باشگاه است و اینکه می‌گویند درویش حرف من را گوش می‌دهد، اشتباه است از زمانی که درویش مدیرعامل شده است من با او یک بار هم تلفنی صحبت نکرده‌ام.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=402259

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]