2

هفتمین برد استاروان نوشهر در لیگ برتر فوتبال ساحلی

  • کد خبر : 402279
  • ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۲

به گزارش ایرنا، هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال کشور شامگاه شنبه -۱۰ شهریور- در شهرهای بندرعباس، اصفهان، یزد، بوشهر و نوشهر با انجام هر پنج مسابقه برگزار شد که در یکی از این مسابقات تیم استاروان نوشهر در ورزشگاه سید پیمان حسینی نوشهر میزبان شهرداری بندرعباس شد و توانست مهمان خود را با نتیجه ۴ […]

به گزارش ایرنا، هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال کشور شامگاه شنبه -۱۰ شهریور- در شهرهای بندرعباس، اصفهان، یزد، بوشهر و نوشهر با انجام هر پنج مسابقه برگزار شد که در یکی از این مسابقات تیم استاروان نوشهر در ورزشگاه سید پیمان حسینی نوشهر میزبان شهرداری بندرعباس شد و توانست مهمان خود را با نتیجه ۴ – ۳ شکست دهد.

استاروان که در ۲ هفته اخیر مسابقات نیز پیروز شده بود، با برد در وقت‌های قانونی در این مسابقه هر سه امتیاز بازی را کسب کرد و تعداد بردهای خود در این فصل را به عدد هفت رساند. این تیم از ابتدای فصل تا کنون از ۱۳ مسابقه ۶ بازی را در وقت‌های قانونی به سود خود تمام کرد و یک برد را هم در وقت‌های اضافه به دست آورد که مجموع امتیازات استاروان را به عدد ۲۰ رساند.

استاروان نوشهر در نیم‌فصل نخست مسابقات نیز دیدار رفت مقابل شهرداری بندرعباس را در زمین حریف با نتیجه ۵ – ۳ به سود خود تمام کرده بود.

در لیگ برتر فوتبال ساحلی تیم‌ها به ازای هر برد در وقت‌های قانونی سه امتیاز، با برد در وقت اضافه ۲ امتیاز و برد در ضربات پنالتی یک امتیاز کسب می‌کنند.

هفتمین برد استاروان نوشهر در لیگ برتر فوتبال ساحلی

نوشهری‌ها که در نیم‌فصل نخست با نام «آداک» در لیگ حضور داشتند و از ابتدای نیم‌فصل دوم با تغییر نام به «استاروان» و تغییر کادر مدیریتی شرایط بهتری یافته‌اند، در حال حاضر ۶ برد در وقت‌های قانونی و یک برد در وقت‌های اضافه را به نام خود ثبت کرده‌اند.

استاروان در هفته چهاردهم باید ۱۸ شهریور به یزد برود و با چادرملو اردکان تیم چهارم جدول دیدار کند و دیدار هفته پانزدهم را نیز ۲۴ شهریور در نوشهر مقابل شاهین خزر رودسر برگزار می‌کند.

نماینده مازندران در لیگ برتر فوتبال ساحلی در نیم‌فصل نخست لیگ دچار چالش‌های مدیریتی شده بود و زمزمه‌های واگذاری امتیاز این تیم از سوی مالک باشگاه به استانی دیگر نیز به گوش می‌رسید. اما با اعلام آمادگی سید پیمان حسینی دروازه‌بان سابق تیم ملی فوتبال ساحلی و یکی از شرکت‌های بخش خصوصی امتیاز این تیم در نوشهر باقی ماند و قرار است در نیم‌فصل دوم رقابت‌ها با نام استاروان در لیگ برتر فوتبال ساحلی حضور یابد.

تیم نوشهر پس از استفای سهند اسماعیلی از سرمربیگری در هفته سوم، از هفته پنجم با محمدعلی صادقی به عنوان سرمربی به توافق رسید. این تیم از ۹ بازی نیم‌فصل نخست خود، چهار برد در وقت عادی، یک برد در وقت اضافه و چهار باخت ثبت کرد و با ۱۴ امتیاز نیم‌فصل را در رتبه پنجم به پایان رسانه بود.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=402279

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]