2

تأکید بر پذیرش گردشگران خارجی در تهران

  • کد خبر : 402289
  • ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۵

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، مهدی عباسی؛ رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران، زهرا شمس‌احسان؛ عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران، نصرتی؛ مشاور رئیس شورای شهر تهران، حسین خرمجاه؛ مدیرعامل سازمان بازنشستگی شهرداری تهران و جمعی از معاونین و مدیران شهرداری، از مجموعه تجاری و تفریحی بام‌لند بازدید کردند. زهرا […]

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، مهدی عباسی؛ رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران، زهرا شمس‌احسان؛ عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران، نصرتی؛ مشاور رئیس شورای شهر تهران، حسین خرمجاه؛ مدیرعامل سازمان بازنشستگی شهرداری تهران و جمعی از معاونین و مدیران شهرداری، از مجموعه تجاری و تفریحی بام‌لند بازدید کردند.

زهرا شمس‌احسان؛ عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران ضمن اشاره به اهمیت مدیریت یکپارچه مجموعه‌های این چنینی، به نقش مهم گردشگری شهری در توسعه‌ درآمدهای پایدار اشاره کرد.

شمس‌احسان ضمن توجه به گردشگرپذیر بودن مجموعه بام‌لند افزود: مدیریت بام‌لند می‌تواند با تعریف سازوکارهای لازم نسبت به ساماندهی پذیرش گردشگران خارجی اقدام کند.

حسین خرمجاه؛ مدیرعامل سازمان بازنشستگی شهرداری تهران، ضمن بیان توضیحاتی در خصوص نحوه‌ فرایند انتقال مجتمع تجاری و تفریحی بام‌لند به شهرداری، گزارشی از وضع موجود این مجموعه‌ منحصر به فرد ارائه کرد.

مجید قادری‌آذر؛ سرپرست شرکت نوسازی و عمران چیتگر به عنوان متولی مدیریت مجتمع بام‌لند ضمن اشاره به تاریخچه‌ ساخت و بهره‌برداری دریاچه شهدای خلیج فارس و بام‌لند، به ویژگی‌های منحصربه‌فرد مجموعه بام‌لند و مجاورت آن با بزرگترین دریاچه مصنوعی خاورمیانه، اشاره کرد و در خصوص وضعیت موجود این مجموعه و لزوم تلاش و حمایت مدیران شهری در راستای ارتقای سطح خدمات آن برای شهروندان توضیحاتی ارائه کرد.

قادری‌آذر افزود: در حال حاضر با پیگیری انجام‌شده، ضمن اتصال بام‌لند به شبکه آب شرب شهری طی روزهای آینده، اقدامات اساسی در خصوص ارتقای ایمنی ساختمان‌ها و رفع نواقص برقی مجتمع انجام گرفته است.

مهدی عباسی؛ رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران ضمن بازدید از مجتمع بام‌لند، در جریان آخرین وضعیت این تغییر و تحول قرار گرفت.

عباسی ضمن اشاره به شرایط حاکم بر مدیریت پهنه‌های مختلف مجموعه فرهنگی و گردشگری دریاچه شهدای خلیج فارس و توزیع نامتوازن خدمات و اقدامات، عدم توجه به مدیریت یکپارچه این منطقه ویژه‌ فرهنگی را به ضرر دارایی‌های شهر تهران برشمرد و افزود: تشکیل کارگروه ویژه با ماموریت بررسی کارشناسی در حوزه نگهداشت، توسعه، بازپیرایی محیط پیرامونی، بازسازی ابنیه و معابر در محدوده‌ی دریاچه و نیز ضوابط معماری مجتمع‌های مسکونی و تجاری حریم دریاچه در دستور کار کمیسیون معماری و شهرسازی قرار گرفته است و به‌زودی تصمیمات نهایی ابلاغ خواهد شد.

انتهای پیام/

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=402289

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]