2

مرد شماره یک این روزهای پرسپولیس؛ از شروع ناامیدکننده تا دعوت به تیم ملی الجزایر

  • کد خبر : 402293
  • ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۲

به گزارش ایرنا، بعد از جدایی جنجالی علیرضا بیرانوند از جمع سرخ‌پوشان پایتخت، باشگاه پرسپولیس بعد از کش و قوس‌های فراوان از با الکسیس گندوز سنگربان ۲۸ ساله تیم شباب بلوزداد الجزایر به توافق رسید تا این سنگربان آفریقایی دروازه‌بان سرخ‌پوشان در این فصل باشد. گندوز در نخستین تجربه رسمی خود با پرسپولیس در ثانیه […]

به گزارش ایرنا، بعد از جدایی جنجالی علیرضا بیرانوند از جمع سرخ‌پوشان پایتخت، باشگاه پرسپولیس بعد از کش و قوس‌های فراوان از با الکسیس گندوز سنگربان ۲۸ ساله تیم شباب بلوزداد الجزایر به توافق رسید تا این سنگربان آفریقایی دروازه‌بان سرخ‌پوشان در این فصل باشد.

گندوز در نخستین تجربه رسمی خود با پرسپولیس در ثانیه ۴۰ بازی و روی اشتباه خط دفاعی دروازه‌ش مقابل ذوب‌آهن اصفهان باز شد. همین موضوع باعث ایجاد نگرانی در بین هواداران پرسپولیس شد چراکه قفس توری سرخ‌پوشان در فصول اخیر همواره جز پست‌های قابل اطمینان بوده و هواداران این تیم نگرانی بابت این موضوع نداشتند.

سنگربان الجزایری در دیدار حساس برابر تراکتور اگرچه دروازه‌ش باز شد اما عملکرد فوق‌العاده او در این دیدار مورد توجه همه علاقه‌مندان به فوتبال به ویژه هواداران پرسپولیس قرار گرفت. گندوز در روزی که شاگردان خوان کارلوس گاریدو عملکرد خوبی نداشتند، مرد همه کاره سرخ‌پوشان بود. بارها و بارها پرشورها تا یک قدمی باز کردن دروازه حریف رفتند اما هر بار این دروازه‌بان الجزایری مانع گلزنی تراکتوری‌ها شد. گندوز در این بازی با ثبت ۷ مهار رکورد جالب توجهی را از خود به جای گذاشت.

مرد شماره یک این روزهای پرسپولیس؛ از شروع ناامیدکننده تا دعوت به تیم ملی الجزایر

گندوز در بازی با فولاد خوزستان نیز به نمایش خوب خود ادامه داد. دقیقه ۳۵ بازی اوج کار این سنگربان الجزایری بود. درحالی که در نیمه نخست بازی توپ و میدان در اختیار شاگردان یحیی گل‌محمدی بود، پاس عرضی اوستون اورنوف ستاره ازبکستانی به اشتباه به احسان پهلوان رسید و بازیکن سابق سرخ‌پوشان با یک شوت سرکش در آستانه باز کردن دروازه پرسپولیس بود که گندوز با یک فوق واکنش با نوک انگشتان خود مانع باز شدن دروازه شد. در ادامه پرسپولیس با گل‌های اورونوف و وحید امیری موفق شد با نتیجه ۲ بر صفر فولاد را شکست دهد. گندوز نیز توانست اولین کلین‌شیت خود را به ثبت برسانند.

درخشش گندوز از نظر ولادمیر پتکوویچ سرمربی تیم ملی الجزایر دور نماند و از همین رو این مربی برای دو دیدار تیمش در انتخابی جام‌جهانی برابر لیبریا و گینه، وی را بعد از ۲ سال بار دیگر به اردوی تیم ملی این کشور دعوت کرد.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=402293

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]