1

فریبا: برکناری نکونام؟ خنده‌دار است/ استقلال بد بازی می‌کند

  • کد خبر : 402299
  • ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۱

افق نیوز؛ بهتاش فریبا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره ناراحتی هواداران تیم فوتبال استقلال از نتایج تیم‌شان در دو هفته اخیر لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: کدام مربی را در هفته سوم برکنار کرده‌اند؟ در اینکه تیم ما بد بازی می‌کند، حرفی نیست. توقع ما، اهالی فوتبال و هواداران استقلال این است […]

افق نیوز؛

بهتاش فریبا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره ناراحتی هواداران تیم فوتبال استقلال از نتایج تیم‌شان در دو هفته اخیر لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: کدام مربی را در هفته سوم برکنار کرده‌اند؟ در اینکه تیم ما بد بازی می‌کند، حرفی نیست. توقع ما، اهالی فوتبال و هواداران استقلال این است که با برنامه‌ریزی درستی که از ابتدای فصل برای این تیم صورت می‌گیرد، توقعات برآورده شود، موردی که درباره استقلال فعلاً محقق نشده است.

مربی خارجی یعنی از دست رفتن جام
وی افزود: وقتی لیگ در همه جای دنیا آغاز می‌شود، هیچ تیمی تا هفته پنجم آنطور که باید و باشد، نیست. نفرات جدید تا هماهنگ شوند و بازیکنان خارجی با شرایط فوتبال ایران آشنایی پیدا کنند، زمان‌بر است. زمان استراماچونی را به خاطر بیاورید که تا هفته ششم نتیجه نگرفتیم، ولی پس از آن شرایط بهتر شد، بنابراین باید کمی منطقی عمل کرد. برخی‌ها می‌گویند جواد نکونام را بردارید و جای آن مربی خارجی بیاورید. مربی خارجی تا بخواهد فوتبال ایران را بشناسد، استقلال شش هفت هفته را از دست داده است. در ابتدای صحبت‌هایم گفتم در اینکه تیم ما بد بازی می‌کند، شکی نیست و طرفداری بی‌مورد نمی‌کنم، اما مربی جدید تا بخواهد جا بیفتد، چند هفته را از دست داده و در اصل جام را از دست می‌رود.

برخی صفحات مجازی دنبال به‌هم زدن استقلال هستند
پیشکسوت باشگاه استقلال با بیان اینکه باید سعه صدر هواداران بیشتر باشد، خاطر نشان کرد: شک ندارم استقلال برمی‌گردد و شرایط بهتری پیدا می‌کند. صفحات مجازی دوباره پا پیش گذاشته‌اند، صفحاتی که اسم استقلال را دارند، اما استقلالی نیستند و هواداران باید باهوش باشند. برای اینکه تیم را به‌هم بریزند از الان طوری برنامه‌ریزی می‌کنند که به هدف‌شان برسند.

رئال مادرید هم نتیجه نگرفته است!
فریبا با اشاره به عملکرد گائل کاکوتا و دیدیه اندونگ در ترکیب استقلال تصریح کرد: هنوز این دو بازیکن آماده نیستند. آنها را تحت فشار در ترکیب اصلی قرار داده‌ایم و اگر استقلال برابر ملوان بندرانزلی در هفته دوم نتیجه گرفته بود، شاید در بازی با استقلال خوزستان از ابتدا به میدان نمی‌رفتند. این دو بازیکن نیاز به زمان دارند. رئال مادرید سه بازی را در لالیگای اسپانیا پشت سر گذاشته و صاحب یک پیروزی و دو تساوی شده است، آنهم با نفراتی چون امباپه. ابتدای فصل است و قطعاً تیم‌ها در ادامه مسابقات جان می‌گیرند. نمی‌خواهم استقلال را با رئال مادرید مقایسه کنم، اما باید صبر کنیم و باهوش باشیم. باید مراقب گروه‌ها، کانال‌ها و صفحات مجازی باشیم، هدایت برخی از این صفحات برعهده کسانی است که فسادشان در فوتبال مشخص شده است.

فوتبال , تیم فوتبال استقلال ,

خنده‌دار است صحبت از برکناری نکونام می‌کنند
وی با انتقاد از بحث برکناری نکونام از سرمربیگری استقلال تأکید کرد: خنده‌دار است که برای هفته سوم تصمیم به تغییر سرمربی بگیریم. تیم بد بازی می‌کند، ناراضی هستیم و شرایط خوب نیست، همه اینها را قبول داریم، اما کدام مربی را هفته سوم برکنار می‌کنند. در هفته ششم دربی را داریم و اگر با این شرایط به میدان برویم قطعاً برنده دربی نمی‌شویم. باید دست‌مان را در دست هم بدهیم و برای اعضای تیم انرژی مثبت بفرستیم. تعطیلات فعلی لیگ برای استقلال فوق‌العاده است، چون بازیکنان خارجی آماده می‌شوند و شرایط تیمی استقلال نیز بهتر خواهد شد. من نگرانی بابت برگشت استقلال به شرایط خوب ندارم.

از خرابی ورزشگاه آزادی خجالت می‌کشم
پیشکسوت فوتبال کشورمان در پایان راجع به دو دیدار پیش رو تیم ملی فوتبال ایران برابر قرقیزستان و امارات در بازی‌های مقدماتی جام جهانی گفت: این بازی‌ها مهم است و پیشرفت قرقیزستان را دیده‌ایم. قزاقزستان که همسایه قرقیزستان است دو روز پیش تیم ملی فوتسال ما را که قهرمان آسیا شده، با چهار گل شکست داده است. همه تیم‌ها در حال پیشرفت هستند، از جمله تیم ملی اردن که به فینال جام ملت‌های آسیا رسید. ما هم خوب هستیم و باید در بازی‌ها دید چه شرایطی داریم. متأسفانه ورزشگاه آزادی را نداریم و آدم خجالت می‌کشد بگوید در کشوری که سال‌ها تیم نخست آسیا بوده، دو سال است نمی‌توانیم ورزشگاه ملی‌مان را بازسازی کنیم. نبود ورزشگاه آزادی به تیم ملی، استقلال و پرسپولیس در مسابقات‌شان آسیب می‌زند.

انتهای پیام/

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=402299

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]