0

هالند کابوس چکش‌ها؛ برتری منچسترسیتی مقابل وستهم با هت‌تریک ترمیناتور

  • کد خبر : 402325
  • ۱۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۰:۱۴

به گزارش ایرنا، دیدار تیم‌های وستهم و منچسترسیتی در چارچوب هفته سوم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر انگلیس از ساعت ۲۰ با قضاوت مایکل اولیور برگزار شد که در نهایت این دیدار با برتری ۳ بر یک منچسترسیتی به پایان رسید. شاگردان گواردیولا خیلی زود در دقیقه ۱۰ موفق شدند گل اول را به ثمر برسانند. […]

به گزارش ایرنا، دیدار تیم‌های وستهم و منچسترسیتی در چارچوب هفته سوم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر انگلیس از ساعت ۲۰ با قضاوت مایکل اولیور برگزار شد که در نهایت این دیدار با برتری ۳ بر یک منچسترسیتی به پایان رسید.

شاگردان گواردیولا خیلی زود در دقیقه ۱۰ موفق شدند گل اول را به ثمر برسانند. پاس در عمق برناردو سیلوا به ارلینگ هالند رسید و ترمیناتور موفق شد دروازه آرئولا ر اباز کند. تیم میزبان در دقیقه ۱۹ به بازی برگشت و همکاری تیمی بازیکنان لوپتگی با نفوذ جرد بوون از سمت راست ادامه داشت. ارسال زمینی وینگر انگلیسی با برخورد به زانوی روبن دیاز مدافع سیتیزن‌ها وارد دروازه منچسترسیتی شد.

هالند کابوس چکش‌ها؛ برتری منچسترسیتی مقابل وستهم با هت‌تریک ترمیناتور

حملات طوفانی پسران گواردیولا پس از دریافت گل تساوی ادامه داشت و آنها موفق شدند در دقیقه ۳۰ با پاس‌های مختلف دفاع میزبان را باز کنند. پاس در عمق ریکو لویس به هالند رسید و ستاره نروژی پس از یک کنترل با یک ضربه قدرتمندانه موفق شد گل دوم خودش و سیتی را وارد دروازه وستهم کند.

هالند کابوس چکش‌ها؛ برتری منچسترسیتی مقابل وستهم با هت‌تریک ترمیناتور

این پایان درخشش بچه غول نبود، چرا که روی یک ضد حمله سریع پاس در عمق تماشایی ماتئوس نونز به هالند رسید و این بازیکن موفق شد با یک ضربه چیپ تماشایی برای دومین هفته متوالی در لیگ برتر انگلیس هت‌تریک کند. هالند تا به اینجا فصل موفق به ثبت ۷ گل برای سیتیزن‌ها شده است.

با این نتیجه منچسترسیتی با ۹ امتیاز در صدرجدول قرار گرفت و در مقابل وستهم با ۳ امتیاز در رتبه چهاردهم ایستاد.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=402325

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]