1

آخرین آمار تعداد میلیونرهای رمزارز در جهان

  • کد خبر : 402439
  • ۱۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۰

به گزارش  تابناک، نتایج یک تحقیق حاکی است که تعداد افرادی که در سراسر جهان دارایی‌های ارز دیجیتال به میزان ۱ میلیون دلار یا بیشتر دارند، از سال ۲۰۲۳ تاکنون ۹۵ درصد افزایش یافته است و بیش از نیمی از آنها در بیت کوین سرمایه‌گذاری کرده‌اند. به گزارش راشاتودی این گزارش موسوم به «ثروت ارز […]

به گزارش  تابناک، نتایج یک تحقیق حاکی است که تعداد افرادی که در سراسر جهان دارایی‌های ارز دیجیتال به میزان ۱ میلیون دلار یا بیشتر دارند، از سال ۲۰۲۳ تاکنون ۹۵ درصد افزایش یافته است و بیش از نیمی از آنها در بیت کوین سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

به گزارش راشاتودی این گزارش موسوم به «ثروت ارز دیجیتال ۲۰۲۴» همچنین نشان داد که ارزش بازار کل دارایی‌های ارز دیجیتال ۸۹ درصد افزایش یافته و از ۱٫۲ تریلیون دلار در سال گذشته میلادی به ۲٫۳ تریلیون دلار رسیده است.

به گفته دومینیک ولک از شرکت «هنلی و شرکا» که دفتر مرکزی آن در لندن قرار دارد، «آینده ارز دیجیتال در سال ۲۰۲۴ شباهت کمی به سال‌های گذشته دارد.»

وی تأکید کرد که تصویب معاملات نقدی بیت کوین و اتریوم (صندوق‌های قابل معامله در بورس) که مدت‌ها بود سرمایه‌گذاران به دنبال آن بودند، سیل سرمایه‌های نهادی را به سمت این ارزها روانه کرد.

طبق این گزارش، تا ۳۰ ژوئن امسال، ۱۷۲۳۰۰ نفر دارایی‌های ارز دیجیتال به ارزش حداقل ۱ میلیون دلار در اختیار داشتند. تعداد میلیونرهای بیت کوین به تنهایی ۱۱۱ درصد افزایش یافته و به ۸۵۴۰۰ نفر رسیده است.

۳۲۵ نفر دارایی‌های ارز دیجیتال به ارزش ۱۰۰ میلیون دلار یا بیشتر دارند که ۷۹ درصد افزایش نسبت به سال ۲۰۲۳ را نشان می‌دهد.

حتی افرادی که بیش از یک میلیارد دلار ارز دیجیتال دارند نیز به میزان ۲۷ درصد افزایش یافته و به ۲۸ نفر در سراسر جهان رسیده است.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=402439

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]