1

سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان: تجربه‌اندوزی هدف اصلی ما در تورنمنت کافا بود

  • کد خبر : 402451
  • ۱۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۹

به گزارش ایرنا عباس چمنیان روز یکشنبه در مراسم اختتامیه دوره مربیگری فوتبال درجه A آسیا که برای نخستین بار در خوزستان برگزار شد در جمع خبرنگاران بیان کرد: این دوره از خردادماه شروع شد اما به دلیل حضورم در اردوهای تیم ملی نوجوانان و مسابقات کافا، با یک وقفه طولانی همراه بود. ۲۴ نفر […]

به گزارش ایرنا عباس چمنیان روز یکشنبه در مراسم اختتامیه دوره مربیگری فوتبال درجه A آسیا که برای نخستین بار در خوزستان برگزار شد در جمع خبرنگاران بیان کرد: این دوره از خردادماه شروع شد اما به دلیل حضورم در اردوهای تیم ملی نوجوانان و مسابقات کافا، با یک وقفه طولانی همراه بود. ۲۴ نفر از مربیان بااستعداد و باسابقه بسیار روشن در فوتبال کشور در این کلاس حضور داشته و توانستیم کار گروهی خوب را پیش ببریم.

وی حضور ۲۴ مربی بومی استان در این دوره مربیگری را یک اتفاق مثبت و آینده نگرانه در فوتبال خوزستان دانست و افزود: فکر می‌کنم برگزاری اینگونه دوره‌ها می‌تواند به آینده فوتبال خوزستان و حتی کشور کمک کند زیرا این استان همواره در فوتبال کشور تاثیرگذار است.

سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران در ادامه به برنامه‌های استعدادیابی از سوی فدراسیون اشاره کرد و گفت: در فاز اول و در یک برنامه فشره، کار استعدادیابی در ۱۱ استان و از جمله خوزستان انجام شد همچنین در فاز دوم تاکنون ۶ استان را استعدادیابی کردیم.

وی افزود: با توجه به حضور ایران در تورنمنت کافا و از آنجا که این رقابت ها در انتهای مردادماه برگزار شد، سعی کردیم با برگزاری ۲ اردو تیم را به آمادگی اولیه رسانده و در این تورنمنت مهم شرکت کنیم.

چمنیان گفت: در تورنمنت کافا اتفاقات خوبی رخ داد و درس‌های لازم را گرفتیم. امیدواریم در فاصله باقیمانده تا شروع رقابت‌های مقدماتی آسیا که انتهای مهرماه برگزار می‌شود با برگزاری اردوهای داخلی و خارجی و هماهنگی بهتر بین بازیکنان، به هدفمان یعنی قهرمانی در گروه و رفتن به مرحله نهایی مسابقات برسیم.

وی افزود: کار در رده‌های پایه نیاز به زمان دارد و نمی توان در یک بازه زمانی کوتاه شاهد تیم بدون نقص بود. تیم ما دیر شکل گرفته و تا مسابقات آسیایی زمان بسیار کمی داریم اما با تمام وجود کار می‌کنیم تا این نقیصه برطرف شود.

سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران گفت: امروزه بر خلاف سال های گذشته، همه تیم‌های آسیایی حتی تیم‌های درجه ۲ و سه برنامه‌ریزی خوبی برای تیم‌های پایه انجام می‌دهند و امیدوارم ما هم در این مسیر بهتر از گذشته عمل کنیم.

دوره مربیگری فوتبال درجه A آسیا با حضور ۲۴ شرکت کننده از جمله حسین کعبی، علی بداوی و میثم سلیمانی سه بازیکن مطرح استان در اهواز برگزار و در پایان احکام شرکت‌کنندگان اهدا شد.

در حال حاضر بیش از ۲۵۰ هزار خوزستانی در یک هزار و ۵۰۰ باشگاه به طور سازمان یافته به امر ورزش مشغول بوده که این میزان نسبت به سال گذشته ۱۰ درصد افزایش یافته است.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=402451

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]