2

آماده‌سازی ملی‌پوشان فوتبال برای تقابل با قرقیزستان + فیلم

  • کد خبر : 402481
  • ۱۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۰

به گزارش عصر یکشنبه ایرنا، تیم ملی فوتبال ایران، پنجشنبه ۱۵ شهریور در اولین دیدار مرحله سوم انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۶ در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان میزبان تیم ملی قرقیزستان است. برهمین اساس تمرین ملی‌پوشان امروز در کمپ تیم‌های ملی از ساعت ۱۷ آغاز شد که اصحاب رسانه در ۱۵ دقیقه ابتدایی این تمرین حضور داشتند. […]

به گزارش عصر یکشنبه ایرنا، تیم ملی فوتبال ایران، پنجشنبه ۱۵ شهریور در اولین دیدار مرحله سوم انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۶ در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان میزبان تیم ملی قرقیزستان است. برهمین اساس تمرین ملی‌پوشان امروز در کمپ تیم‌های ملی از ساعت ۱۷ آغاز شد که اصحاب رسانه در ۱۵ دقیقه ابتدایی این تمرین حضور داشتند.

مهدی طارمی و الهیار صیادمنش بازیکنانی بودند که امروز به اردوی تیم ملی اضافه شدند اما به دلیل خستگی، در تمرین حضور نداشتند. محمد قربانی نیز قرار است در اصفهان به سایر ملی‌پوشان اضافه شود. در ابتدای تمرین مهدی قایدی، پیام نیازمند و امیر قلعه‌نویی با اصحاب رسانه گفت‌وگو داشتند و در خصوص شرایط تیم ملی و بازی‌های این تیم نقطه نظرات خود را بیان کردند.

تیم ملی فوتبال ایران پانزدهم و بیستم شهریور در مرحله انتخابی جام‌جهانی ٢٠٢۶، به ترتیب در اصفهان و العین به مصاف تیم‌های ملی قرقیزستان و امارات خواهد رفت.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=402481

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]