0

صادرات تجهیزات پزشکی قلبی و تنفسی ایرانی به ۵۰ کشور دنیا

  • کد خبر : 402497
  • ۱۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۰

مراتی معاون امور فنی شرکت دانش بنیان پویندگان راه سعادت در گفت‌وگو با خبرنگار مهر درباره زمینه فعالیت این شرکت توضیح داد و گفت: شرکت پویندگان راه سعادت طراح و تولید کننده مانیتورهای علائم حیاتی، الکتروکاردیوگراف، ونتیلاتور، الکتروشوک، فشارسنج دیجیتال است و این محصولات می‌تواند پاسخگوی بخش‌های اورژانس، اتاق عمل عمومی و قلب باز، بخش […]

مراتی معاون امور فنی شرکت دانش بنیان پویندگان راه سعادت در گفت‌وگو با خبرنگار مهر درباره زمینه فعالیت این شرکت توضیح داد و گفت: شرکت پویندگان راه سعادت طراح و تولید کننده مانیتورهای علائم حیاتی، الکتروکاردیوگراف، ونتیلاتور، الکتروشوک، فشارسنج دیجیتال است و این محصولات می‌تواند پاسخگوی بخش‌های اورژانس، اتاق عمل عمومی و قلب باز، بخش مراقبت‌های ویژه تنفسی، مراقبت‌های ویژه قلبی و ریکاوری در بیمارستان‌ها باشد؛ همه‌محصولات این شرکت براساس الزامات اتحادیه اروپا و FDA آمریکا طراحی شده و مجوزهای وزارت بهداشت را نیز دارا است.

وی با اشاره به طراحی و ساخت دستگاه الکتروکاردیوگراف در این شرکت درباره کاربرد این محصول توضیح داد و گفت: این دستگاه قادر به تهیه و ارسال گزارش‌های تشخیصی در یک دقیقه، ثبت سیگنال قلبی فقط در چند ثانیه، غربالگری بیماری‌های قلبی، تشخیص مشکلات قلبی بدون تظاهر بالینی در مراحل اولیه و پایش قلبی هوشمند در مسیر درمان بیماران است. این دستگاه می‌تواند در کلینیک‌های قلب به عنوان یک ابزار تشخیصی قوی و حتی تسهیل بیماری‌های قلبی بدون علامت کارساز باشد.

این فعال فناور درباره ویژگی‌های دستگاه ونتیلاتور آی سی یو که در این شرکت طراحی و ساخته شده است توضیح داد و گفت: این دستگاه قابلیت تنفس دهی حجمی و فشاری دارد و دارای سیستم آلارم هوشمند است. همچنین امکان ذخیره سازی اطلاعات بیمار تا ۷۲ ساعت را داشته و برای گروه سنی کودک تا بزرگسال مناسب است.

مراتی با بیان این مطلب که این شرکت ابتدا کار خود را با ۳-۴ نفر شروع کرد و در حال حاضر حدود ۳۷۰ نفر در این شرکت مشغول به کار هستند، خاطرنشان کرد: از این تعداد ۷۰ نفر در واحد تحقیق و توسعه مشغول به فعالیت هستند.

معاون فنی این شرکت دانش بنیان ضمن اشاره به اینکه بالغ بر ۸۰ هزار سیستم و تجهیزات پزشکی این شرکت در بیمارستان‌های کشور نصب شده است، افزود: از این تعداد محصول ۶۵ هزار عدد مانیتور علائم حیاتی، ۵ هزار عدد ونتیلاتور و ۱۰ هزار عدد الکتروکاردیوگراف است.

وی ادامه داد: از سال ۸۲ صادرات محصولات این شرکت شروع شده و در حال حاضر به ۵۰ کشور صادرات داریم و ۲۰ هزار سیستم (تجهیزات پزشکی) در اروپا، امریکای جنوبی، آفریقا و کشورهای آسیایی نصب شده است. ۵۰ درصد صادرات این شرکت به اروپا است و ۵۰ درصد به مابقی کشورها انجام می‌شود.

مراتی افزود: همچنین خط تولید مانیتور علائم حیاتی و ونتیلاتور در سوئد، بلاروس و عراق راه اندازی شده و دومین خط تولید در بلاروس چند ماه گذشته راه اندازی شد.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=402497

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]