1

صنعت کاغذسازی با بومی‌سازی «بیل بریکر» از واردات بی‌نیاز شد

  • کد خبر : 402565
  • ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۴

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دبیرخانه برنامه ملی آبادیران، سوراخ‌های درام این دستگاه ناخالصی‌های کوچک مانند شن و ماسه و کانوایر سورتینگ ناخالصی‌های بزرگ را می‌تواند در کاغذ باطله در شرایط خشک حذف کند. این دستگاه ۳متر قطر و ۹ متر طول دارد و از مزایای آن می‌توان به‌صرفه جویی در نیروی کار […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دبیرخانه برنامه ملی آبادیران، سوراخ‌های درام این دستگاه ناخالصی‌های کوچک مانند شن و ماسه و کانوایر سورتینگ ناخالصی‌های بزرگ را می‌تواند در کاغذ باطله در شرایط خشک حذف کند.

این دستگاه ۳متر قطر و ۹ متر طول دارد و از مزایای آن می‌توان به‌صرفه جویی در نیروی کار و فضای کاری، حذف ناخالصی‌های سبک و سنگین به‌صورت خشک، کاهش نرخ سایش در تجهیزات خمیر سازی، کاهش هزینه‌های تعمیر و نگهداری در تجهیزات پایین‌دستی و افزایش کیفیت خمیر و کاغذ اشاره کرد.

این دستگاه همچنین علاوه بر ارتقای بازده تجهیزات خمیر و کاغذ، بازده ظرفیت تولید کاغذ را نیز افزایش می‌دهد.

مدیرعامل شرکت شیمی پژوهش صنعت گفت: نخستین نمونه بیل بریکر به سفارش یک شرکت کاغذسازی در خوزستان با حدود پنجاه درصد قیمت مشابه خارجی آن ساخته‌شده است.

حبیب زاده افزود: سازندگان خارجی این دستگاه چین و برخی کشورهای اروپایی هستند که در صورت ساخت داخل آن و قطع واردات، سالانه تا ۵۰۰ هزار دلار صرفه‌جویی ارزی می‌تواند صورت گیرد

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=402565

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]