2

تاکید مجدد ایران بر مخالفت با تغییرات ژئوپلتیک در منطقه قفقاز خطاب به سفیر روسیه در تهران

  • کد خبر : 402581
  • ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۲

دستیار وزیر امور خارجه و مدیر کل اوراسیا در دیدار با سفیر روسیه در تهران، احترام به حاکمیت ملی، تمامیت ارضی و منافع متقابل کشورها را، ضامن صلح پایدار و زمینه‌ساز همکاری‌های منطقه‌ای در قفقاز ذکر کرد. به گزارش ایسنا، در این دیدار ضمن تبادل نظر در خصوص تحولات جاری در قفقاز، مواضع کشورمان مبنی […]

تاکید مجدد ایران بر مخالفت با تغییرات ژئوپلتیک در منطقه قفقاز خطاب به سفیر روسیه در تهران

دستیار وزیر امور خارجه و مدیر کل اوراسیا در دیدار با سفیر روسیه در تهران، احترام به حاکمیت ملی، تمامیت ارضی و منافع متقابل کشورها را، ضامن صلح پایدار و زمینه‌ساز همکاری‌های منطقه‌ای در قفقاز ذکر کرد.

به گزارش ایسنا، در این دیدار ضمن تبادل نظر در خصوص تحولات جاری در قفقاز، مواضع کشورمان مبنی بر حمایت از استقرار صلح و ثبات در منطقه، کمک به توسعه همکاری بین کشورهای منطقه، مخالفت با تغییر مرزهای شناخته شده بین‌المللی و تغییرات ژئوپلتیک در منطقه و ضرورت توجه به منافع و نگرانی‌های مشروع تمامی کشورهای منطقه تاکید شد.

در این دیدار طرفین همچنین ضمن تاکید بر لزوم بهره‌گیری از ظرفیت کشورهای منطقه برای حل و فصل مسائل و کمک‌ به تحکیم صلح و ثبات در منطقه و اجرای طرح‌های اقتصادی با در نظر داشت منافع همه طرف‌ها، راجع به نشست آتی سازوکار مشورتی ۳+۳ و نشست وزرای امور خارجه ایران، روسیه و آذربایجان گفتگو کردند.

انتهای پیام

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=402581

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]