0

نوری: آنهایی که به خاطر پول از استقلال‌ رفتند قصد توطئه و حاشیه‌سازی دارند

  • کد خبر : 402597
  • ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۷

به گزارش ایرنا، محمد نوری پیشکسوت تیم فوتبال استقلال روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا با اشاره به شکست این تیم مقابل استقلال خوزستان در هفته سوم لیگ برتر باشگاه‌های ایران، اظهار داشت: استقلال باخت و به طور حتم ضعف‌هایی در این مسابقه داشت که باعث شد آبی‌پوشان شکست بخورند اما نباید از […]

به گزارش ایرنا، محمد نوری پیشکسوت تیم فوتبال استقلال روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا با اشاره به شکست این تیم مقابل استقلال خوزستان در هفته سوم لیگ برتر باشگاه‌های ایران، اظهار داشت: استقلال باخت و به طور حتم ضعف‌هایی در این مسابقه داشت که باعث شد آبی‌پوشان شکست بخورند اما نباید از حاشیه‌هایی که پیش از این مسابقه شکل گرفت به سادگی عبور کرد.

وی افزود: تا چند ساعت مانده به بازی استقلال خوزستان مشخص نبود بازی در کدام ورزشگاه برگزار می‌شود. وی‌آی‌آر وجود دارد یا نه، به اتوبوس استقلال حمله شد، بیش از ۳۰ بار جیمی جامپ وارد زمین شد و همه این عوامل دست به دست هم داد تا تمرکز بازیکنان به هم بریزد.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: جواد نکونام به عنوان سرمربی استقلال پس از پایان بازی مسولیت شکست را بر عهده گرفت و از هواداران بابت این باخت عذرخواهی کرد. او به خوبی می‌داند هواداران استقلال انتظارات به جایی از وی دارند. هواداران باید به او فرصت دهند تا تیم به ریل موفقیت برگردد.

نوری تصریح کرد: متاسفانه برخی‌ها دوست ندارند استقلال‌ به موفقیت برسد و به دنبال این هستند به تیم ضربه بزنند. آنها درصدد توطئه و حاشیه‌سازی هستند تا به اهداف شوم خود برسند. اینها دشمن این تیم هستند و به دنبال ضربه زدن هستند.

وی تاکید کرد: برخی افرادی که در گذشته چه در زمان بازیگری و چه در زمان مربیگری به استقلال و هوادارانش خیانت کردند و به خاطر پول تیم را ترک کردند و باعث شدند استقلال از قهرمانی دور شود به دنبال شکاف بین هواداران هستند ، اینها می‌خواهند تیم از مسیر اصلی خود خارج شود، آنها حق ندارند از آب گل آلود ماهی بگیرند.

پیشکسوت استقلال در پایان گفت: مسیر سختی پیش روی اینقدر ادامه لیگ است، آبی‌پوشان در لیگ نخبگان بازی‌های سختی را پیش رو دارند و به طور حتم تنها چیزی که می‌تواند حمایت و اعتماد هواداران را به همراه داشته باشد موفقیت و پیروزی است، نکونام باید در این فرصتی که لیگ تعطیل شده است تیم را به شرایط ایده‌آل برساند تا استقلال به روزهای خوب بازگردد.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=402597

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]