1

اعتدادی: از سرمربی فوتسال زنان بپرسید چرا به اردوی تیم ملی دعوتم نکرد

  • کد خبر : 402675
  • ۱۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۷:۳۱

فاطمه اعتدادی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با ایرنا درباره شرایط لیگ برتر فوتسال زنان، اظهار داشت: در این فصل با تیم رایزکو صفادشت قرارداد بستم. قرار بود ۱۰ تیم در لیگ برتر فوتسال زنان باشد اما الان به هفت تیم یا حتی کمتر رسیده و این اصلا خوب نیست. حداقل لیگ باید با هشت تیم […]

فاطمه اعتدادی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با ایرنا درباره شرایط لیگ برتر فوتسال زنان، اظهار داشت: در این فصل با تیم رایزکو صفادشت قرارداد بستم. قرار بود ۱۰ تیم در لیگ برتر فوتسال زنان باشد اما الان به هفت تیم یا حتی کمتر رسیده و این اصلا خوب نیست. حداقل لیگ باید با هشت تیم بسته شود و امیدوارم یک یا دو حامی مالی بیایند و امتیاز حضور در لیگ برتر را بخرند. برگزاری لیگ با ۶ یا ۷ تیم قشنگ نیست و بازیکنان اذیت می‌شوند. فصل گذشته در تیم شاهین نطنز بازی کردم و نایب قهرمان شدیم. شرایط مسابقات لیگ برتر پارسال باکیفیت و تیم‌ها هم خوب بودند.

وی درباره دعوت نشدن به تیم ملی فوتسال زنان، خاطرنشان کرد: نمی‌دانم چرا دعوت نشدم و باید از فروزان سلیمانی سرمربی تیم بپرسید که چرا در این دو سال اصلا به تیم ملی دعوتم نکرد. پارسال در لیگ بسیار آماده بودم. تا دو ماه دیگر هم مصدومیتم تمام می‌شود و می‌توانم در مسابقات لیگ بازی کنم.

ملی‌پوش سابق تیم ملی فوتسال زنان عنوان کرد: رفتن به جام جهانی مشکل است و اینجا زمین سخت است و نمی‌توانید بگویید به راحتی در جام جهانی موفق می‌شوید. وقتی بازی‌های دوستانه و اردوهای منظمی نباشد، تیم ضرر می‌بیند. باید فدراسیون برای این موضوع تدابیری بیندیشد. اردوها برگزار می‌شود اما بازی‌های دوستانه مهم است و باید با تیم‌های سطح یک دنیا و اروپایی بازی کنیم.

وی ادامه داد: اگر تن ما به تن تیم‌های دیگر نخورد چگونه می‌خواهیم به موفقیت برسیم. اول باید از مقام خود در آسیا دفاع کنیم و بعد به فکر جام جهانی باشیم. کشورهای آسیایی الان خیلی پیشرفت کردند. زمانی که ما قهرمان آسیا شدیم همه ما را یادشان رفت و نگفتند که باید بعد قهرمانی تیم را سروسامان دهیم. مهم‌ترین چیز که به تیم ملی کمک می‌کند، بازی‌های دوستانه با تیم‌های اروپایی است.

اعتدادی گفت: ما جوانگرایی کردیم اما تن این بازیکن جوان به کدام تیم اروپایی خورده است که فردا از او انتظار دارید تا در جام جهانی شق القمر کند. باید استرس آنها بریزد و تجربه این بازیکنان بیشتر شود تا در جام جهانی به پیروزی برسند.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=402675

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]