1

اصلاح بی‌عدالتی وزیراقتصاد در اعطای وام به بانکی‌ها

  • کد خبر : 402825
  • ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۶:۵۹

به گزارش تابناک به نقل از از فارس؛ نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به حمایت وزیر اقتصاد از رانت وام بانک‌ها به کارکنان خود، گفت: موضوع بی‌عدالتی در قواعد و نگاه غلط وزیر اقتصاد در تسهیلات بانکی را باید با کمک از ابزارهای تقنینی و نظارتی به نفع حکمرانی عادلانه تغییر داد. علی […]

اصلاح بی‌عدالتی وزیراقتصاد در اعطای وام به کارمندان بانک

به گزارش تابناک به نقل از از فارس؛ نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به حمایت وزیر اقتصاد از رانت وام بانک‌ها به کارکنان خود، گفت: موضوع بی‌عدالتی در قواعد و نگاه غلط وزیر اقتصاد در تسهیلات بانکی را باید با کمک از ابزارهای تقنینی و نظارتی به نفع حکمرانی عادلانه تغییر داد.

علی خضریان در کانال خود در پیام‌رسان ایتا نوشت: در روزهایی که صف‌های طولانی چند ماهه برای وام ازدواج تشکیل شده‌، بانک‌ها وام مسکن نمی‌دهند و قانون جهش مسکن به بهانه نبود منابع کافی زمین مانده است، وام‌های کلان به کارکنان شبکه بانکی داده می‌شود.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری در ادامه نوشت: متأسفانه عبدالناصر همتی، وزیر اقتصاد، به جای حل معضل تسهیلات بانکی، با این رانت همراهی می‌کند.

خضریان افزود: موضوع بی‌عدالتی در قواعد و نگاه غلط وزیر اقتصاد در تسهیلات بانکی را باید با کمک گرفتن از ابزارهای تقنینی و نظارتی به نفع حکمرانی عادلانه تغییر داد. این نماینده مردم تهران در مجلس اضافه کرد: ‌این موضوع با هدف اصلاح قوانین موجود و همچنین رسیدگی به طرز کار غلط بانک‌ها در کمیسیون اصل نود، در دستور کار قرار گرفت.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=402825

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]