1

سیاست خارجی جایگاه حاکمیت عقل است

  • کد خبر : 402835
  • ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۸:۴۳

ایسنا/خراسان رضوی امام جمعه مشهد گفت: سیاست خارجی جایگاه حاکمیت عقل است و احساسات نمی‌تواند در آن جای داشته باشد. آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی در دیدار با عباس عراقچی، وزیر امور خارجه، ضمن ابراز امیدواری نسبت به موفقیت این وزارتخانه، اظهار کرد: موفقیت شما موفقیت کشور و نظام است، زیرا توفیق یک نظامی که محور آن […]

ایسنا/خراسان رضوی امام جمعه مشهد گفت: سیاست خارجی جایگاه حاکمیت عقل است و احساسات نمی‌تواند در آن جای داشته باشد.

آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی در دیدار با عباس عراقچی، وزیر امور خارجه، ضمن ابراز امیدواری نسبت به موفقیت این وزارتخانه، اظهار کرد: موفقیت شما موفقیت کشور و نظام است، زیرا توفیق یک نظامی که محور آن ولایت است، زمینه‌ساز رشد و توسعه معارف و ارزش‌های اسلامی می‌شود، لذا بزرگترین سعادت شما نیز دستیابی به این موفقیت است.

وی موفقیت نظام اسلامی را در گرو موفقیت دولت دانست و افزود: وزارت خارجه یکی از محورهای اصلی ثبات و حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران است که اگر سیاست‌ خارجی آن بر اساس اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی‌باشد، موفقیت و دستاوردهای بسیاری خواهد داشت.

نماینده ولی‌ فقیه در خراسان رضوی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص سیاست خارجی دولت چهاردهم در مراسم تنفیذ ریاست‌جمهوری، بیان کرد: سیاست خارجی نقطه حساسی است که دغدغه مقام معظم رهبری نیز هست، لذا باید در این زمینه با هوشمندی و دقت کامل اقدامات لازم صورت گیرد.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی امام جمعه مشهد، علم‌الهدی با بیان اینکه از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون ما به دنبال حفظ اصول آن بوده‌ایم، گفت: چنانچه اصول مورد نظر انقلاب اسلامی و منویات مقام معظم رهبری در یک جریانی حفظ شود، ما با تمام وجود پای آن ایستادگی خواهیم کرد.

امام جمعه مشهد اضافه کرد: سیاست خارجی جایگاه حاکمیت عقل است و احساسات نمی‌تواند در آن جای داشته باشد. خوشبختانه شما با توجه به سابقه طولانی که در عرصه سیاست خارجی دارید، می‌توانید با حفظ اصول انقلاب اسلامی و عقلانیت پیش بروید.

انتهای پیام

 

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=402835

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]